Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@11:55:55 GMT

کنستانت به اردوی تراکتورسازی در کیش ملحق شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۶۹۵۷

کنستانت به اردوی تراکتورسازی در کیش ملحق شد

بازیکن خارجی تیم فوتبال تراکتورسازی به اردوی این تیم در کیش ملحق شد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، کوین کنستانت بازیکن فرانسوی- گینه‌ای تیم فوتبال تراکتورسازی به اردوی این تیم در کیش ملحق شد. 

 این بازیکن صبح امروز به دلیل خستگی سفر استراحت کرد و بعد از بازی تدارکاتی عصر امروز مقابل پارس جنوبی، تمرین اختصاصی خود را زیر نظر بدنساز تیم برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوین از فردا در تمرینات گروهی حاضر می‌شود.

ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتورسازی به اردوی این تیم ملحق شد

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۶۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان

به گزارش "ورزش سه"، دوره سوم لیگ افغانستان، موسوم به لیگ قهرمانان افغانستان، قرار است از روز شنبه به‌صورت فشرده و در طول ۴۰ روز در استادیوم فدراسیون فوتبال در کابل برگزار شود.

یکی از نکاتی که در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان افغانستان مورد توجه قرار گرفته است، نقل و انتقالات جالب برخی از باشگاه‌ها است که در این بین باشگاه اتک انرژی هرات که مدافع عنوان قهرمانی است، دو بازیکن ایرانی به خدمت گرفته است.

بهنام حبیبی که سابقه بازی در شهرداری اراک را دارد و امیر معماری‌نژاد که اصالتا خوزستانی است و پیش از این در دوره‌ای در لیگ تاجیکستان نیز بازی کرده بود، دو بازیکن ایرانی اتک انرژی خواهند بود. این اولین حضور بازیکنان ایرانی در لیگ افغانستان محسوب می‌شود.

اتک انرژی یکی از تیم‌های پرافتخار فوتبال هرات محسوب می‌شود. این تیم چندین دوره قهرمان لیگ هرات شد و فصل قبل به لیگ‌ قهرمانان افغانستان راه یافت و در اولین دوره حضور خود در این مسابقات، عنوان قهرمانی را کسب کرد.

این تیم که اکثر ستاره‌های فوتبال افغانستان را در اختیار دارد، با سرمربیگری علی احمد یارزاده، بازیکن سابق و مربی پیشین تیم ملی افغانستان، وارد مسابقات خواهد شد.

نکته جالب اینکه این فصل دو بازیکن نیجریه‌ای نیز در اتک انرژی حضور خواهند داشت و دو بازیکن پاکستانی نیز به تیم‌های ابومسلم فراه و جوانان واحدی پیوسته‌اند تا لیگ افغانستان برای اولین‌بار با حضور شش بازیکن لژیونر برگزار شود.

با وجود اینکه فیفا در دو سال اخیر بودجه‌ای به فوتبال افغانستان نداده و دولت این کشور هم توانایی جذب اسپانسر را ندارد، امسال باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری خوبی در فوتبال کرده‌اند و این فصل با آمادگی بالاتری وارد مسابقات خواهند شد که این یک اتفاق امیدوارکننده برای فوتبال افغانستان خواهد بود.

لیگ قهرمانان افغانستان با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شود که قهرمان آن به ای اف سی چلنج لیگ راه پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)