Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:32:29 GMT

فردا، آغاز رقابت ۸ تیم در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۷۰۰۰

فردا، آغاز رقابت ۸ تیم در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال

لیگ برتر فوتسال امسال برای اولین بار به صورت حذفی برگزار می‌شود و قرار است هشت تیم راه یافته به مرحله پلی‌آف از فردا به رقابت با یکدیگر بپردازند.

به گزارش ایسنا، مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال فردا(جمعه) آغاز می‌شود و قرار است هشت تیم راه‌یافته در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف هم بروند. در این مرحله تیم‌ها سه بار بایکدیگر بازی می‌کنند و در هفته نخست قرار است فردا چهار بازی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم گیتی‌پسند که در پایان نیم فصل دوم، رتبه نخست را به خود اختصاص داده بود میزبان تیم مقاومت البرز رده هشتمی است. این بازی از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان آغاز می‌شود و شاگردان رضا لک امیدوارند همانطور که نیم فصل دوم را قاطعانه به پایان رسانده بودند، در شروع مرحله حذفی هم پرقدرت ظاهر شوند. در سوی دیگر نیز مقاومت البرزی که در آخرین هفته، جواز حضور در این مرحله را کسب کرده، نمی‌خواهد وداع زودهنگامی با پلی‌آف داشته باشد. شاید روی کاغذ در تقابل تیم اول و هشتم جدول، شانس گیتی‌پسند بیشتر باشد اما دو بازی پیشین دو تیم، نزدیک و جذاب از آب درآمده است. گیتی‌پسند در بازی نخست با نتیجه دو بر یک و در دومین بازی با نتیجه چهار بر سه از سد مقاومت قرچک گذشته است.

در دیگر بازی حساس فردا، تیم مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی که لیگ را با رتبه دومی به پایان رسانده بود میزبان شهروند ساری رده هفتمی است. شاگردان اسماعیل تقی‌پور در هفته‌های پایانی نیم فصل دوم متزلزل ظاهر شده و دو باخت و دو تساوی به ثبت رساندند. همچنین شهروند ساری که با اتکا به هواداران پرشور خود در ساری، نتایج مثبتی کسب کرده، به دنبال این است تا در بازی فردا در تبریز نیز از حمایت هوادارانش برخوردار باشد. از همین‌رو قرار است هواداران شهروند با اتوبوس از ساری به تبریز منتقل شوند. بنابراین تقابل مس و شهروند با توجه به حضور پرتعداد تماشاگران دو تیم، می‌تواند جذاب‌ترین بازی هفته لقب بگیرد.

برنامه کامل هفته نخست مرحله یک‌چهارم نهایی:

گیتی‌پسند اصفهان– مقاومت البرز

مس سونگون – شهروند ساری

فرش‌آرای مشهد – سوهان محمد سیما قم

حفاری اهواز- سن ایچ ساوه

به گزارش ایسنا، در مرحله اول(یک‌چهارم نهایی) مسابقات، تیم هایی که در جدول رتبه بالاتری داشته باشند در دو بازی میزبان هستند. همچنین در مرحله دوم(نیمه‌نهایی) و فینال تیم‌ها در دو بازی رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند و تیم‌های با رتبه بالاتر در بازی برگشت میزبان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال ليگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا

آفتاب‌‌نیوز :

مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌ همراه راهنمای شرکت در آزمون تا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال است.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند، دارای دو کارت هستند.

 برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

 آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور از فردا
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟