Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@07:56:06 GMT

190 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۷۰۰۱

190 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم کشف شد

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی روز پنجشنبه در گفت و گویی با بیان این که در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اولویت اول نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، اظهار داشت: با تلاش و عزم همگانی مجموعه فرماندهی انتظامی استان و استفاده از توان نیروها در بخش های مختلف، بحمدالله کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا بسیار قابل توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در مدت مذکور کشفیات فرآورده های نفتی قاچاق 137 درصد، دخانیات 480 درصد، اقلام فرهنگی 289 درصد، لوازم خانگی 44 درصد، پارچه 14 درصد و لوازم آرایشی حدود 5 درصد افزایش داشته است.
آقاخانی در ادامه با بیان این که استان قم قطب سوم دامپروری کشور را به خود اختصاص داده است، بر اهمیت پیشگیری از قاچاق احشام تاکید کرد و افزود: در 10 ماهه گذشته کشف احشام قاچاق 15 درصد افزایش یافته است، همچنین کشفیات در حوزه ارز 100 درصد و کل پرونده ها 25 درصد افزایش داشته و نیز پرونده های بیش از 100 میلیون تومان 33 درصد، بیش از 500 میلیون تومان 66 درصد و کمتر از 100 میلیون تومان 19 درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان قم گفت: دستگیری متهمان در مدت مذکور 14 درصد افزایش داشته و در بحث ریالی نیز کشفیات انواع کالا و ارز قاچاق حدود 190 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با سال گذشته 32 درصد افزایش را نشان می دهد.
وی همچنین افزود: با تلاش همکاران در پلیس آگاهی استان طی 48 ساعت گذشته لوازم قاچاق شامل لوازم الکترونیکی و خوراکی به ارزش 30 میلیارد ریال کشف شده است.

** کشف 180 کیلوگرم مواد مخدر در قم
جانشین فرماندهی انتظامی قم نیز از کشف 170 کیلوگرم تریاک و 10 کیلوگرم حشیش طی یک عملیات پلیسی در استان خبر داد.
سرهنگ صیاد درویشی اظهار داشت: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مشخص شد قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند با 2 دستگاه خودرو سمند و پژو 405، مواد افیونی را از یک استان مرکزی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کنند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.
وی بیان داشت: سپس طی هماهنگی های قضایی، ماموران به محل های مورد نظر اعزام شدند و با کنترل تردد خودروهای عبوری خودروها را شناسایی و متوقف کردند.
درویشی خاطرنشان کرد: سرانجام طی بازرسی از پژو، 170 کیلوگرم تریاک در قالب 275 بطری کوچک پلاستیکی و 10 کیلوگرم حشیش در قالب 10 بسته کشف و چهار تن در این رابطه دستگیر شدند.
به گفته وی، متهمان به انضمام پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.
1175 /
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها پلیس آگاهی قاچاق قم مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی قاچاق در گناوه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی از دپوی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در یک انبار در شهر گناوه مطلع شدند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی با حضور مالک از انبار مورد نظر بازرسی به عمل آوردند.

سردار سوسنی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازرسی صورت گرفته انواع لوازم آرایشی از قبیل انواع کرم، انواع پد آرایشی، رژلب، سرم‌های روشن کننده پوست و … کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شد، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ گزارش و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

کد خبر 6062216

دیگر خبرها

  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • کشف بیش از ۱۰۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مازندران
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه
  • واردات ۱۶ میلیارد دلار کالای اساسی در ۱۴۰۲
  • جزئیات واردات ۲۰ قلم کالای اساسی/ترخیص ۳.۸ میلیارد دلار ذرت
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد
  • محموله میلیاردی قاچاق در گناوه کشف شد
  • کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان همزمان با طرح نوروزی
  • کشف بیش از ۳۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در گیلان
  • کشف قاچاق کالای پزشکی در شهریار