Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، موسسه حامی علوم انسانی به دانشجویانی که برای تحصیل در رشته‌های علوم انسانی از دانشگاه‌های برتر و معتبر جهان پذیرش گرفته اند، کمک هزینه تحصیلی اعطا می‌کند. حامی از این دانشجویان انتظار دارد پس از اتمام تحصیلات با مراجعت به کشور امکان انتقال دانش کسب شده و ارتقای سطح علوم انسانی در کشور را فراهم آورده و موجبات اعتلای علمی ایران را فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف موسسه از ارائه بورسیه تحصیلی، به طور مشخص افزایش تعداد دانش آموختگان رشته‌های علوم انسانی از دانشگاه‌های برتر جهانی و از این طریق ارتقای سطح «آموزش» و «پژوهش» علوم انسانیِ کارآمد در کشور است.


واجدین شرایط افراد مستعدی هستند که در رشته­‌های علوم انسانی از دانشگاه­‌های برتر این رشته موفق به اخذ پذیرش در مقاطع فوق لیسانس یا دکتری شوند یا مشغول به تحصیل باشند و متعهد به بازگشت به کشور پس از اتمام تحصیلات و تجربه اندوزی در محیط­‌های علمی و پژوهشی گردند.


کمک هرینه بورسیه تحصیلی حامی تا سقف ۳۵ هزار دلار و فقط برای سال اول تحصیلی خواهد بود.


کلیه رشته‌های علوم انسانی و اجتماعی مورد حمایت موسسه حامی هستند. با این وجود اولویت‌های موسسه برای اعطای «کمک هزینه فرصت مطالعاتی حامی» به شرح ذیل است:
ارتباطات، حقوق، روابط بین‌الملل، سیاست‌گذاری عمومی، علوم‌سیاسی و مدیریت
آموزش، علوم تربیتی، جامعه شناسی، علوم اجتماعی و مردم شناسی
ادبیات، الهیات، باستان‌شناسی، تاریخ، روانشناسی، فلسفه و منطق
اقتصاد و مالی (رشته اقتصاد به این جهت در اولویت آخر قرار داده شده است که در حال حاضر موسسه HAND به دانشجویان ایرانی که از ۲۰ دانشگاه برتر دنیا در این رشته پذیرش داشته باشند بورسیه اعطا می‌کند.)

پس از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام، بررسی درخواست‌ها آغاز شده و بر اساس معیار‌هایی که در وبسایت حامی ذکر شده اند، متقاضیانی که دارای رزومه‌های قوی تری هستند به مصاحبه دعوت می‌شوند. سپس با توجه به منابع مالی موسسه، افراد برتر برای استفاده از این کمک هزینه انتخاب خواهند شد. بدیهی است که به علت محدود بودن منابع، کمک هزینه تحصیلی به همه واجدین شرایط تعلق نگیرد.

گفتنی است، مهلت ارائه درخواست ۱۵ فروردین ماه هر سال می‌باشد. در صورت لزوم در اواسط مرداد نیز دور دیگری از این برنامه برگزار خواهد شد که در این صورت اطلاع رسانی از طریق سایت موسسه انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

28 / 31 آموزش پژوهش علوم انسانی کمک هزینه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آموزش پژوهش علوم انسانی کمک هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین

قاسم زاده رییس نمایندگان تام الاختیار سازمان سنجش استان قزوین گفت: ۱۵ هزار و ۵۴۲ نفر داوطلب شرکت در نوبت اول آزمون سراسری هستند که ششم و هفتم اردیبهشت با هم رقابت خواهند کرد.

قاسم زاده افزود: ۶ هزار و ۶۴۷ نفر در رشته تجربی، ۹۹۰ نفر در رشته زبان، ۶۲۶ نفر در رشته هنر، هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی در دو نوبت صبح و عصر ششم و هفتم اردیبهشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته وی، آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان
  • بررسی سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود