Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@05:06:56 GMT

نحوه مصرف آب سد زاینده‌رود باید مدیریت شود

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۷۲۰۴

نحوه مصرف آب سد زاینده‌رود باید مدیریت شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: وزارت نیرو برآورد کرده است که امسال سد زاینده‌رود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب آب دارد که نحوه مصرف آن باید مدیریت شود. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: استان ما 10 درصد برداشت آب دارد و باید برای حل مشکلات زاینده‌رود 90 درصدی که در اختیار اصفهان است مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت نیرو برآورد کرده است که امسال سد زاینده‌رود یک میلیارد و 300 میلیون مترمکعب آب داشته باشد یعنی در این شرایط نگرانی و دعوایی وجود نخواهد داشت.

ایران میزبان اجلاس جهانی آب در سال 1403 شد

استاندار چهارمحال و بختیاری به برگزاری جلسه با حضور نمایندگان مجلس استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و خوزستان، استانداران، وزرای جهادکشاورزی و نیرو و دیگر مسئولان در رابطه با زاینده‌رود اشاره و تصریح کرد: میانگین آورد 30 سال گذشته زاینده‌رود 2 میلیارد و 300 میلیون مترمکعب بود که این رقم در 10 سال به یک میلیارد و 300 میلیون مترمکعب رسید اما متاسفانه با کاهش حجم آب پشت سد به 400 میلیون مترمکعب در سال گذشته نگرانی‌ها و مشکلاتی پیش آمد که البته بارش‌‌های امسال قدری مشکلات را مرتفع کرد.

وی با اشاره به طرح و تصویب اولویت‌های پژوهشی تاکید کرد: این بهترین فرصت برای بکار گرفتن  NGOهایی مثل خانه کشاورز و سازمان نظام مهندسی و مرتبط کردن آنها با دستگاه‌ها است.

عباسی ادامه داد: اعتبار لازم برای این پروژه‌ها را در دستگاه‌های دولتی متمرکز نکنید. پس این همه NGO برای چیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه واگذاری خدمات اداری توسط دستگاه‌های دولتی به بخش خصوصی و مردم جای بحث دارد، خاطرنشان کرد: خدمات بسیاری را می‌شود واگذار کرد ولی همه مخالفت می‌کنیم. هر مقدار در این مسیر مشارکت کنیم به همان مقدار دولت را کوچک و چابک می‌کنیم.

وی بیان کرد: ما به عنوان مدیر باید امور را تسهیل کنیم نه اینکه بخواهیم همه کارها را انجام دهیم. با بهره‌گیری از بخش خصوصی کار را به خود مردم واگذار کرد قطعا در این صورت نتیجه بهتر خواهد بود.

انتهای پیام/

R41350/P4001/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

- صعود تیم بسکتبال نوجوانان استان به جمع هشت تیم برتر کشور

- همایش پیاده روری در سامان و بلداجی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • میزان ظرفیت تولید گاز به ۸۷۵ میلیون متر مکعب رسیده است
  • ۲۰۷ میلیون مترمکعب سیلاب‌های شمال کرمان مدیریت شد
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • چهارمحال و بختیاری بارانی می‌شود