Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@06:20:59 GMT

فاریا: الدحیل شخصیت قهرمانی دارد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۷۲۰۵

سرمربی جدید الدحیل قطر گفت: بی صبرانه منتظر بازگشت ملی پوشان الدحیل از جام ملت های آسیا هستم.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه باشگاه الدحیل قطر از پایان همکاری با نبیل معلول خبر داد و حالا روی فاریا را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد، نایب رییس باشگاه به همراه مدیر ورزشی این تیم در کنار سرمربی پرتغالی در نشست خبری حاضر شدند تا از عقد قرارداد رسمی 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 ساله خبر بدهند.


خلیفه خمیس، نایب رییس باشگاه قطری که یکی از رقبای استقلال در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا هم به حساب می آید، در این نشست گفت: فاریا تجربه زیادی در مربیگری دارد و ما بابت این قرارداد خوشحالیم. ما همیشه دنبال مربی ای هستیم که با اهداف باشگاه در یک راستا باشد. بابت این اتفاق می خواهم به همه تبریک بگویم. البته جا دارد به نبیل معلول هم خسته نباشید، بگوییم.

 


وی درباره جذب بازیکن جدید عنوان کرد: ما بازیکنان کافی برای ادامه فصل داریم. البته می توانیم یک بازیکن آسیایی به جای "نام تای هی" جذب کنیم که مصدوم است. از طرفی اجازه جذب یک بازیکن عربی را داریم. 


بعد از این "روی فاریا" هم به صحبت پرداخت و اظهار داشت: افتخار بزرگی است که من اینجا هستم. من پلن و افکاری که مسئولان باشگاه الدحیل در نظر دارند را مشاهده کردم و متوجه شدم که این تیم برای مربیگری من مناسب است. خیلی از ورزشکاران و مربیان دوست دارند در قطر کار کنند؛ به ویژه اینکه آکادمی اسپایر اینجا وجود دارد و البته جام جهانی 2022 هم در قطر برگزار می شود. 


سرمربی جدید الدحیل قطر همچنین اضافه کرد: امیدوارم با الدحیل بتوانم به درجات بالایی در آسیا برسم. من پیشنهادات زیادی داشتم؛ اما به خاطر دلایلی که مطرح کردم، الدحیل را انتخاب کردم. من هیچ مشورتی با مورینیو برای انتخاب این تیم نداشتم؛ بلکه سابقه الدحیل را دیدم و متوجه شدم که شخصیت قهرمانی دارد. شور و هیجان زیادی برای شروع کارم دارم. البته بی صبرانه منتظر بازگشت ملی پوشان الدحیل از جام ملت های آسیا هستم.

قطر الدحیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الدحیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود

مهران برخورداری ملی پوش المپین استان در ترکیب تیم ملی تکواند کشور مان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ویتنام می‌شود.

بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا طی روز‌های ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت به میزبانی ویتنام در شهر «دانانگ» برگزار خواهد شد.

برخورداری پیش از این سهمیه مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • ملی پوش استان راهی رقابت‌های آسیایی می‌شود
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا