Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل فردوسی‌پور و محمدرضا احمدی بازی‌های امروز را گزارش می‌کنند.

به گزارش ایسنا، از سری بازی‌های جام ملت‌های آسیا۲۰۱۹ ، دیدار ژاپن و ویتنام، امروز ساعت ۱۶/۳۰ با گزارش عادل فردوسی پور از شبکه ورزش به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین بازی ایران و چین ساعت ۱۹/۳۰ با گزارش محمدرضا احمدی از شبکه سه سیما به روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا دیدار بازی ایران چین امروز در قالب برنامه نامه "آسیا ۲۰۱۹" ویژه پوشش جام ملت‌های آسیا تدارک دیده شده است و با اجرای محمد حسین میثاقی وبه تهیه کنندگی مهدی هاشمی و حضور کارشناسان فوتبال پخش می‌شود.

همچنین بازی ژاپن ویتنام در قالب ویژه برنامه "فوتبال آسیایی" در شبکه ورزش سیما ویژه پوشش جام ملت‌های آسیا تدارک دیده شده و با اجرای جواد خیابانی و تهیه کنندگی حامد غفاری پخش خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فردوسی پور احمدی گزارشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم

شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل به نقل از نتانیاهو نخست وزیر این رژیم اعلام کرد که ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.   به گزارش شبکه خبر، این شبکه همچنین با اشاره به حادثه بامداد امروز جمعه در اصفهان مدعی شد که ما ثابت کردیم قادر به نفوذ به ایران هستیم و ما اکنون ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم.   به گزارش عصر ایران، بامداد امروز جمعه، پدافند هوایی در شهرهای اصفهان و تبریز چند ریزپرنده ناشناس را در آسمان این شهر ها هدف قرار داد و منهدم کرد. همزمان برخی رسانه های خارجی اقدام به انتشار خبرهایی مبنی بر حمله موشکی یا پهپادی به مراکز هسته ای ایران کردند. خبرهایی که به سرعت از سوی مراجع رسمی در کشور تکذیب شد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هیچ تهاجم خارجی علیه ایران صورت نگرفته است نتانیاهو : موجودیت اسراییل در خطر است صدای انفجار در اصفهان / مورد هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده در آسمان اصفهان

دیگر خبرها

  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • امروز با فردوسی:  چـو ایـران نباشد  تن  من مـبـاد
  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • اعلام ترکیب تیم ملی در اولین بازی جام ملت‌ها
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و افغانستان‌ در جام فوتسال آسیا از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ناکامی در دومین فینال متوالی؛ گرمسیری هم به ژاپنی‌ها باخت
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ محمدرضا رستمی به نشان نقره رسید