Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی در واکنش به تهدید نماینده دائم سوریه در سازمان ملل مبنی بر بمباران فرودگاه تل‌آویو اعلام کرد، اگرچه سوریه توانایی آن را دارد اما دست به این اقدام نخواهد زد.

 «بشار الجعفری» نماینده و سفیر دائم سوریه در سازمان ملل بامداد چهارشنبه (دیروز) به صورت تلویحی تهدید کرد، در صورتی که شورای امنیت فکری برای پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه نکند، فرودگاه تل‌آویو می‌تواند در پاسخ به حمله به فرودگاه دمشق هدف قرار بیگرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یعقوب عمیدور» ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی به این اظهارات واکنش نشان داد و اعلام کرد: علیرغم اینکه سوری‌ها این قدرت را دارند اما از بیم پاسخ سخت اسرائیل (این اقدام) را اجرایی نخواهند کرد. سوریه موشک‌هایی در اختیار دارد که می‌تواند به فرودگاه تل‌آویو برسد، این کشور همچین ضدهوایی‌هایی دارد که می‌توانند جنگنده‌های به پرواز درآمده از فرودگاه را هدف قرار دهند.

براساس گزارش کانال هفت رژیم صهیونیستی، وی ادامه داد: اما اگر این اتفاق بیفتد طوری آنها را هدف قرار خواهیم داد که به پایان نظام (کنونی) سوریه بینجامد؛ معتقدم سوری‌ها اینچنین ریسکی نخواهند کرد.

بشار الجعفری دیروز در اعتراض به این تجاوزات صهیونیست‌ها در شورای امنیت گفت: «آیا وقت آن نرسیده است که شورای امنیت اقدامات لازم برای توقف حملات مداوم اسرائیل به خاک جمهوری عربی سوریه را اتخاذ کند یا اینکه بهتر است سوریه با اقدام مقابله به مثل و انجام حمله به فرودگاه تل‌آویو، همانند حملات اسرائیلی‌ها به فرودگاه بین‌المللی دمشق، توجه حامیان و مسببان جنگ در این شورا را به خود جلب کند؟»

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است

جنگ غزه تاکنون بیش از ۳۲ هزار کشته و ۷۴ هزار مجروح برجای گذاشته است. هر چه ارتش رژیم صهیونیستی بیشتر در باتلاق جنگ غزه فرو می‌رود، حمایت جامعه بین الملل از این رژیم بیشتر کاهش می‌یابد. این مسئله اکنون به نزدیکترین شرکای تل آویو از جمله آمریکا نیز رسیده است. 

به گزارش الجزیره، لوئید آستین، وزیر دفاع آمریکا امروز (سه شنبه) اعلام کرد شرایط فعلی در غزه یک فاجعه انسانی است. 

وی در ابتدای دیدار با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن گفت: هم از جنبه اخلاقی و هم از منظر استراتژیک واجب است که از جان غیرنظامیان فلسطینی محافظت شود. 

آستین با اشاره به تلفات بالای جنگ در غزه، شرایط این باریکه را فاجعه بار خطاب کرد. 

دیدار این دو مقام نظامی ارشد آمریکا و رژیم صهیونیستی در واشنگتن پس از آن رخ می‌دهد که تل آویو به دلیل عدم وتوی قطعنامه شورای امنیت که خواستار استقرار آتش بس در غزه شده بود، ارسال هیات عالی رتبه خود به کاخ سفید برای رایزنی پیرامون حمله به رفح را لغو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شورای امنیت، تل آویو را درباره حمله به سوریه پاسخگو کند
  • واکنش وزارت خارجه به حمله تروریستی در سوریه
  • واکنش ایران به حملات هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه
  • جزییات حمله سنگین اسرائیل به سوریه در شب گذشته/ وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد
  • جزئیات جدید از حمله سنگین تل‌آویو به سوریه
  • جزییات جدید از حمله سنگین تل آویو به سوریه+فیلم
  • درخواست آمریکا برای مشارکت ژنرال‌هایش در طراحی حمله به رفح
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل
  • واکنش تند عربستان به اقدام اسرائیل | اراضی فلسطین فورا باید بازگردانده شود
  • آستین: شرایط غزه یک فاجعه انسانی است