Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@15:47:24 GMT

دلار از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان گذشت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۷۸۵۴

دلار از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان گذشت

به گزارش جهان نيوز، در جریان معاملات امروز پنجشنبه ۴ بهمن ماه بازار ارز، قیمت هر دلار آمریکا برای خرید در صرافی‌های بانکی ۱۱ هزار و ۴۶۰ تومان و برای فروش ۱۱ هزار و ۵۱۰ تومان است. قیمت هر یورو برای خرید ۱۳۱۹۰ تومان و برای فروش ۱۳ هزار و ۶۹۰ تومان است.

منبع: خبرآنلاین

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه

رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که رژیم صهیونیستی از ابتدای عملیات طوفان‌الاقصی تاکنون مجبور به فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بر اساس داده‌های سازمان «باندز» که مسئولیت فروش اوراق «اسرائیل» را بر عهده دارد، دولت این رژیم پس از  7 اکتبر 2023 مجبور به فروش  3 میلیارد دلار  اوراق خزانه‌داری شده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

وبسایت عبری‌زبان وای‌نت نوشت که این اعتبار عمدتاً به ایالت‌ها، شهرها و سازمان‌هایی در ایالات متحده آمریکا در راستای اعلام همبستگی با رژیم صهیونیستی فروخته شده است.

‌به گفته سازمان «باندز»، تنها در ماه اول جنگ، رژیم صهیونیستی یک میلیارد دلار از فروش اوراق قرضه جمع آوری کرده است که میانگین فروش سالانه ثبت شده در سال‌‌های گذشته است.

رژیم صهیونیستی بزرگترین دریافت کننده کمک‌های خارجی آمریکا از زمان جنگ جهانی دوم است و بر اساس آمارهای رسمی آمریکا، مجموع کمک های ایالات متحده به این رژیم بین سال‌های 1946 تا 2023 حدود 158.6 میلیارد دلار بوده است.

روزنامه آمریکایی فایننشال تایمز نیز پیشتر گزارش داده بود که رژیم صهیونیستی میلیاردها دلار برای کمک به تامین مالی جنگ در غزه وام گرفته، اما مجبور شده است برای تکمیل این قراردادها هزینه‌های استقراض غیرمعمول بالایی را بپردازد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش نفت ایران به بالاترین سطح ۶ سال گذشته رسیده است
  • فروش آزاد ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، در رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • مالک گران‌ترین خانه جهان چه کسی است؟
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • یک متر خانه در این منطقه ۲ میلیارد است!