Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکه از تصمیم والورده در استفاده از سیستم چرخشی دفاع کرد.

طرفداری - جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا ظاهرا چندان به حذف احتمالی این تیم از کوپا دل ری اهمیت نمی‌دهد!

بارسا شب گذشته در سانچز پیسخوان با دو گل مغلوب سویا شد تا حالا کار بسیار دشواری برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی داشته باشد. والورده در ادامه روشی که امسال در پیش گرفته، در این تورنمنت به مسی و بوسکتس استراحت داد و سوارز، کوتینیو و آلبا هم از دقیقه 60 به بعد وارد زمین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برگشت چهارشنبه هفته آینده در نیوکمپ برگزار می‌شود.

به گزارش مارکا، پیکه پس از بازی گفت:

اگر در بازی برگشت توانستیم این باخت را جبران کنیم که چه بهتر اگر نه، سال بعد دوباره برمی‌گردیم. بازی‌های بسیار زیادی برای بازیکنان برنامه ریزی شده است. اکنون زمان تمرکز کردن روی بازی با ژیرونا است. در نیمه اول موقعیت بسیار خوبی داشتیم که توسط مالکوم از دست رفت. در نیمه دوم بعد از گلی که خوردیم، ریسک بیشتری کردیم و به همین خاطر در ضد حمله گل دوم را هم دریافت کردیم. سویا بهتر از ما بود و به آنها تبریک می‌گوییم. 

استفاده زیاد از حد از سیستم چرخشی؟ ترکیبی بسیار باکیفیت و رقابت طلب در اختیار داریم و مربی می‌خواهد همه ما در بازی‌های تیم مشارکت داشته باشیم. خوب بازی کردیم ولی سویا از موقعیت‌هایش استفاده کرد و بازی را برد. بازی در خانه سویا همیشه مشکل است و فرقی ندارد با همه بازیکنان اصلی بیایید یا با نیمکت نشین‌ها. بازی برگشت با حضور مسی؟ این تصمیم با مربی است. ما فعلا باید به ژیرونا فکر کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۷۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه، بازیکن استقلال ملاثانی در مورد شرایط تیم‌شان گفت: شرایط تیم واقعا خوب و ایده آل نیست چه از نظر مالی و چه از نظر زیرساخت و سخت افزاری ولی این مهم باعث نمیشود که ما تلاشمان را نکنیم، با تمام قوا به مصاف سپاهان میرویم که تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم مسئولین هم بتوانند کمک بکنند و شرایط را سامان ببخشند، همان‌طور که همگان می‌بینند تیم ما کاملا بومی است و هیچ تیمی در ایران یا کشور نداریم که تمامی بازیکنان آن متعلق به آن شهر باشد و این مسئله باید برای آن استان‌مهم باشد و نگاه ویژه تری به ما داشته باشند. مبالغ قراردادی ما بسیار ناچیز است و بازیکنانی که امسال در این تیم هستیم فقط به خاطر آینده خودمان است و قانون کم شدن سهمیه تیم ها به خیلی بازیکنان ضرر زد اما با تلاش و تمرینات منظم به فکر بازگشت به سطح اول هستم.

او در مورد شرایط خودش گفت: شرایط خودم هم بعد از اینکه مصدومیت طولانی داشتم خدا را شکر این فصل بعد از بازی کردن در تیم ملاثانی به شرایط خوبی رسیدم و در ۲۰ بازی به میدان رفتم انشالله که فصل را با همین عملکرد بتوانم تمام کنم و فصل بعد اتفاق‌های خوبی رخ دهد. همان‌طور که در نیم فصل چندین پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم جدا شوم و باشگاه رضایت نامه من را صادر نکرد و در این بازی های باقی مانده با تمام انرژی به میدان میروم.

او راجع به بازی مقابل سپاهان گفت: بازی حساسی مقابل سپاهان داریم، سپاهان تیم بزرگی است و ما به این مسئله واقف هستیم، بازیکنان ملی پوش دارد ولی تیم ما هم بازیکنان بزرگی دارد که در تیم های مطرح ایران بازی کردند حتی سابقه قهرمانی با تیم های دیگر در سال های گذشته را داشتند. خود من در تیم های فولادخوزستان، تراکتور تبریز، ماشین سازی، نفت ابادان را داشتم و انگیزه لازم را داریم تمام تلاشمان را میکنیم که انشالله روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا بتوانیم اول بازی قابل قبول و زیبایی انجام بدهیم و بتوانیم پیروز بازی هم باشیم و این شادی را به مردم خوزستان هدیه دهیم که این مسئله بستگی به حمایت هواداران از ما دارد، از هواداران درخواست داریم که فرزندان شهر خود را تنها نگذارند و یار دوازدهم ما در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل سپاهان باشند تا بتوانیم پس از پایان بازی شادی را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • (ویدئو) سردار آزمون با گل برگشت؛ سردار با سماجت گل زد!
  • سردار آزمون با گل برگشت اما رم باخت