Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@11:38:11 GMT

یخبندان در ۶ شهر سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۰۲۹

یخبندان در ۶ شهر سیستان و بلوچستان

محمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت  : بامداد امروز دمای زاهدان در سردترین لحظات به منفی پنج درجه سلسیوس رسید و برای چندمین روز متوالی سردترین شهر استان شد.

وی ادامه داد: سراوان، خاش، مهرستان، هامون و زابل نیز بامداد امروز دمای زیر صفر را تجربه کردند و یخبندان در این شهر‌ها هم مانند روز گذشته تکرار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امشب و فردا نیز یخبندان شبانه در برخی نواحی شمال استان ادامه دارد، افزود: توصیه می‌شود کشاورزان و گلخانه داران استان تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت را مد نظر داشته باشند.

دیانتی در ادامه از احتمال فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد و گفت: بر اساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی امروز و فردا شرایط برای افزایش ابر و رگبار پراکنده باران در نواحی جنوبی استان انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: روز‌های شنبه و یکشنبه نیز احتمال بارش باران در نواحی جنوبی و ارتفاعات مرکزی استان وجود دارد.

رئیس شبکه پایش هواشناسی استان در بخش دیگری با اشاره به وضعیت آرام در سواحل استان، گفت: تا روز شنبه هفته آینده آسمان نواحی ساحلی استان صاف تا قسمتی ابری است و دریای عمان در نزدیک سواحل استان آرام پیش بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/ی

 

افت دما در شهرهای سیستان وبلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده بلوچستان + فیلم

حجم کم سابقه سیلاب شهرها و روستاهای منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان را فرا گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتیاری، حجم کم سابقه سیلاب شهرها و روستاهای منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان را فرا گرفته است.

حجم بارش‌ها به اندازه‌ای بوده که محسن حیدری مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از شکسته شدن رکورد بارش 10 ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی منطقه بلوچستان در جنوب استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از ایستگاه‌های چابهار 146.4، زرآباد 270، کهیر 121، کنارک 247، شارک 247، پلان144، تیس 141، مومان143، بانست 175 و بریس 117 میلیمتر بارندگی گزارش شده که رکوردهایی جدید محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه گزارش این میزان بارش از این 10 ایستگاه از بدو تاسیس تاکنون بی سابقه بوده است، داد: از 155 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شده، از زاهدان 29.5، راسک 47، نیکشهر 92.1، ایرانشهر 79.5، بمپور 91.5، دلگان67، خاش 30.1، سراوان 45، مهرستان 66، نصرت آباد 7.5، میرجاوه 3.5، زابل 8.7 و زهک 13.3 میلیمتر باران گزارش شد.

حیدری بیان کرد: از پنجشنبه در سطح استان به ویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: توصیه می‌شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه ها خودداری، از محصولات کشاورزی محافظت، از چرای دام در مناطق مرتفع خودداری و در ترددهای جاده‌ای احتیاط شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • تصاویر هوایی از مناطق سیل‌زده بلوچستان + فیلم
  • آخرین جزئیات راه های مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • رکوردزنی بارش در ۱۰ ایستگاه‌ هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • رکورد تاریخی بارش باران در سیستان و بلوچستان
  • ارتفاع بارش در زرآباد به ۲۷۰ میلیمتر رسید
  • تصاویری از سیلاب شدید در استان سیستان و بلوچستان
  • از سفر به استان‌های جنوب شرقی اجتناب کنید