Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایون زین الدین در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری یک مسابقه بزرگ ساخت ماکت مترسک به مناسبت ایام الله دهه فجر در استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه با موضوع استکبار جهانی و عوامل فریب خورده آنها برگزار می‌شود.

وی آمریکا اسرائیل و داعش را از محورهای اصلی این مسابقه دانست و افزود: علاقمندان باید آثار و تولیدات خود را تا ۱۷ بهمن ماه امسال به دبیرخانه این مسابقه واقع در سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با بیان اینکه اختتامیه این مسابقه همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود، گفت: در این جشنواره سه اثر برگزیده از زشت ترین مترسک ها که منفورترین چهره را از استکبار جهانی به نمایش بگذارند، تقدیر خواهد شد و به هر یک از آثار برگزیده جوایز نقدی معادل ۵۰۰ هزار تومان اهدا می شود.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال غرفه‌ای را دایر می کند و آثار فوق را به نمایش خواهد گذاشت و همچنین اختتامیه این مسابقه نیز همزمان با آتش زدن مترسک های استکبار در این غرفه برگزار می‌شود.

زین‌الدین ادامه داد: شرکت کنندگان باید ظرف مهلت تعیین شده آثار خود را به سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به آدرس میدان آزادگان- مجتمع فرهنگی هنری انتظار- طبقه دوم ارائه کنند.

کد خبر 4522604

منبع: مهر

کلیدواژه: استکبار جهانی بسیج رسانه دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از جشن ملی نوروزگاه و نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خانه کُرد و عمارت خسروآباد سنندج، که با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در سنندج انجام شد، اظهار کرد: استان کردستان به‌واسطه برخورداری از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بی‌نظیر، فرهنگ غنی و تنوع رشته‌های مختلف صنایع‌دستی دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی در سطح کشور و جهان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان افزود: باید با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت‌ها و امکانات، زمینه معرفی و عرضه هرچه بهتر و بیشتر آثار هنرمندان توانمند استان فراهم شود.

وی عنوان کرد: اجرای جشن‌های ملی نوروزگاه علاوه بر ایجاد فضای شاد و مفرح، موجب توسعه صنعت گردشگری و معرفی بیش‌ازپیش ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی استان می‌شود.

محمدی یادآور شد: با اجرای این ویژه‌برنامه‌ها می‌توان بیش از گذشته مردم دنیا را با آداب‌ورسوم نوروز و فرهنگ و هنر اصیل کردستان آشنا کرد.

عرضه محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، عرضه انواع غذاهای محلی، اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، موسیقی، نمایش و… از جمله برنامه‌های جنبی مراسم نوروزگاه در استان است که تا ۱۲ فروردین‌ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

کد خبر 6063558

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن برگزار می شود
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • هنرمندان کردستانی آثار فاخری در حوزه صنایع‌دستی دارند
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • برگزاری هر گونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد/ عاملان تحرکات جشن نوروز شناسایی می‌شوند
  • برگزاری هرگونه تجمع باید با مجوز قانونی باشد
  • از مشق متفاوت ۲ هنرمند تا نقاشی که از نقش پدرانه‌اش مایه گذاشت
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای اصالت است
  • گشایش نمایشگاه صنایع دستی در خوی 
  • ایجاد بازارچه‌های صنایع‌دستی در اولویت قرار دارد