Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بابک محبوب علیلو روز پنجشنبه در جلسه نحوه مدیریت مرکز نگهداری معتادان مرکز ماده 16 افزود: 17 مرکز نگهداری معتادان در کشور وجود دارد که 15 مرکز از اعتبارات دولتی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه نگرش دادگستری کل استان به آسیب اجتماعی اعتیاد، نگرشی فرابخشی است گفت: ادامه فعالیت مرکز نگهداری معتادان استان، همکاری دستگاه های اجرایی و انتظامی در تأمین نیازها و خواسته های مرکز یادشده و استفاده از ظرفیت های مردمی برای حمایت از معتادان بهبودیافته و در حال درمان ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیلو با تأکید بر ضرورت کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی ناشی از اعتیاد و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از خانواده های درگیر امر اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر، خواستار تشکیل «مجمع خیرین استان آذربایجان شرقی» در حوزه های حمایت مالی و ارایه خدمات فنی و تخصصی شد.
وی از تمام متخصصان در حوزه های پزشکی، روانپزشکی، پرستاری، مددکاری، روانشناسی و مشاوره و خیران مالی خواست تا به یاری مرکز نگهداری معتادین با بیش از پانصد معتاد متجاهر بشتابند.
به گزارش ایرنا، مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده 16 آذربایجان شرقی در سال 1394 آغاز به فعالیت کرد و اکنون بنابر مصوبه کمیته کشوری ماده 16، مقرر شده به سازمان بهزیستی واگذار شود.
3077/6120
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی آسیب های اجتماعی اعتیاد خانواده مادی و معنوی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • (تصاویر) مرکز نگهداری و اشتغال معتادان
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • خودکشی ۶۰ جوان بدلایل فقر، اعتیاد و بیکاری