Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@15:16:07 GMT

◄ بازدید وزیر راه از پروژه ازاد راه شهید همت

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۱۲۳

◄ بازدید وزیر راه از پروژه ازاد راه شهید همت

تین‌نیوز | 

آزادراه همت-کرج و کنارگذر شمالی البرز با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان تا تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بازدید پروژه آزادراهی شهید همت-کرج در جمع خبرنگاران با بیان این‌که روان شدن ترافیک در مسیر کرج قزوین به سمت جاده چالوس یکی از خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم است، گفت: اتوبان شهید همت به کرج برای رفع این مشکل و برطرف شدن خواسته‌های مردم تعریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ‌در چند سال گذشته فاز نخست این پروژه تا گرمدره به بهره‌برداری رسیده است و از این قسمت به بعد در قالب یک پروژه آزاد راهی تعریف شده است.

اسلامی اظهار کرد:‌ امروز ضمن بازدید از ادامه مسیر گرمدره جلسه‌ای با پیمانکاران پروژه برگزار کردیم تا ابعاد فنی و مالی این پروژه تعریف شود.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که هم اکنون در نقطه پایانی شهر کرج با مشکل تملک اراضی مواجه هستیم، افزود: توقع ما همکاری مردم است تا بتوانیم با آزادراه زمین‌ها عملیات توسعه را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: پیمانکار این پروژه به ما قول داده است تا تابستان سال آینده آزاد راه همت- کرج را افتتاح کند.

اسلامی با اشاره به این‌که هم‌زمان در امتداد اتوبان شهید همت کنارگذر شمالی کرج توسعه خواهد یافت، افزود: این پروژه به صورت مشارکتی با شهرداری البرز شرکت ساخت و شرکت سرمایه‌گذاری در قالب یک پروژه همکاری را ادامه خواهند داد تا بتوانیم ترافیک تهران-قزوین را کاهش دهیم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: به طور کلی این دو پروژه به هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد تا هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

وی به کنار گذر جنوبی تهران یا حرم تا حرم اشاره کرد و گفت: این پروژه به پیشرفت فیزیکی خوبی رسیده و ما امروز از تمامی قطعات این منطقه بازدید کردیم.

اسلامی اظهار کرد:‌ پروژه کنارگذر جنوبی و هم‌چنین کنارگذر شمالی البرز کمک می‌کند تا بار ترافیکی شهر تهران برای ورود و خروج مسافران کاهش یابد و ما بتوانیم شاهد وضعیت روان تردد در آینده باشیم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات

استاندار زنجان به همراه برخی مدیران‌کل استان صبح امروز به شهرستان ابهر جهت بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی مهم سفر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان به همراه برخی مدیران‌کل استان صبح امروز به شهرستان ابهر جهت بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی مهم سفر کرد. شهرستان ابهر به عنوان بزرگترین شهرستان استان زنجان شناخته می‌شود و به نوعی قطب صنعتی استان نیز به شمار می‌رود و از این جهت بسیار حائز اهمیت است.

افشارچی استاندار زنجان در این سفر یک روزه، ابتدا از محل پروژه 4 بانده کردن جاده زندان ابهر (جاده نیکویه) بازدید کرد؛ این پروژه به طول 5 کیلومتر اجرا خواهد شد.

جاده ابهر - قیدار

 استاندار زنجان در ادامه سفر خود از کشنده‌ترین محور استان زنجان یعنی جاده ابهر به قیدار بازدید کرد. سالیان سال است که قرار است این محور تعریض شود و همچنان این پروژه بر زمین مانده است.

محور قیدار - ابهر یکی از مهم‌ترین محورهای مواصلاتی زنجان و در عین حال جزو پرحادثه‌‌ترین محورهای استان به شمار می‌رود و این در حالی است که خبری از تزریق اعتبار و تسریع در روند تعریض این محور نیست. از 10 سال گذشته تاکنون که عزم جدی برای تعریض این محور گرفته شده، مسئولان زیادی در این دو شهرستان معارفه و تودیع شده‌اند ولی همچنان خبری از تکمیل تعریض این محور خطرناک نیست و به جای جان گرفتنِ اجرای پروژه تعریض، شاهد گرفتن جان از مردمی هستیم که در تصادفات این جاده قربانی می‌شوند.

 البته با روی کارآمدن مسئولان جدید استان در دولت سیزدهم کمی روند کارها بهبود یافته ولی هنوز تغییرات آنچنانی در این محور رخ نداده است. در سفر یک شهریور ماه سال گذشته که مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از این محور بازدیدی انجام داد، دستوراتی در خصوص تسریع در روند اجرای پروژه صادر کرد که باید ببینیم آیا این دستورات عملی خواهد شد یا خیر.

پروژه 282 واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان ابهر

استاندار زنجان در ادامه سفر خود از پروژه 282 واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان ابهر بازدید کرد.  لازم به ذکر است 1800 واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ابهر در حال اجرا است که قرار است در صورت منظم واریز شدن آورده مردمی از سوی متقاضیان، این پروژه‌ها تحویل داده شود.

بازدید استاندار زنجان از استخر نیکیان شهرستان ابهر

استاندار زنجان در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر، کلنگ مجموعه پارک آبی نیکیان را در این مجموعه به زمین زد. مجموعه پارک آبی نیکیان در 2000 متر مربع، جنب استخر نیکیان توسط سرمایه گذار شخصی احداث خواهد شد.

محسن افشارچی در حاشیه این کلنگ‌زنی با بیان اینکه هدف همه مسئولان باید این باشد که سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این استان تشویق کنند، گفت: استان زنجان آمادگی این را دارد که در چارچوب قانون از حضور سرمایه‌گذاران در استان استقبال کند.

وی اضافه کرد: هرچقدر حضور سرمایه‌گذاران بیشتر باشد قطعاً به رشد اقتصادی استان کمک خواهد کرد و از سوی دیگر آمار بیکاری کاهشی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌تعهد اپراتورها برای افزایش ۵۰ درصدی سرعت اینترنت
  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • وزیر جهاد کشاورزی از پروژه ملی سیلوی گرمسار بازدید کرد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • تجدید میثاق معاون تربیت بدنى و سلامت وزیر آموزش و پرورش با آرمان هاى شهداء
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین
  • بازدید خبرنگاران از سد «بش قارداش» بجنورد + تصاویر