Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار همدان از تخفیفات شهرداری همدان برای صدور پروانه ساختمانی در دهه فجر فاطمی خبر داد و گفت: از ۱۲ بهمن تا پانزدهم اسفند تخفیف در حوزه صدور پروانه ساختمانی در نظر گرفته شده به طوری که به انبوه‌سازان 15 درصد و برای شخصی‌سازها ۱۰ درصد منظور شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس صوفی در گفت‌و‌گو با نافع با بیان اینکه در دهه فجر شهرداری وظیفه فضاسازی را بر عهده دارد اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال دهه فجر با ایام فاطمیه همزمان شده،  فجر فاطمی نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین دلیل  در این دهه فضا را به شکلی طراحی کردیم که مناسب با ایام دهه فاطمیه باشد.

شهردار همدان با بیان اینکه جشن دهه فجر در ۲۲ بهمن برگزار می‌شود که دهه فاطمیه در آن تاریخ به پایان می‌رسد، تصریح کرد:  شهرداری در نظر دارد تا تعدادی پروژه را در این ایام کلنگ‌زنی کند.

وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن جشن انقلاب در سالن سینا و یا در پیاده‌راه بوعلی و میدان امام برگزار می‌شود، ادامه داد: در حوزه‌های فرهنگی نیز شهرداری نقش موثری دارد و برنامه‌هایی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در نظر گرفته است.

صوفی با بیان اینکه فراخوان برنامه‌ها انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی نیز در این ایام در فرهنگسراها برگزار می‌شود که با ایام فاطمیه سنخیت داشته باشد.

وی گفت: در بخش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز  با مشارکت اداره کل اطلاعات استان نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریست برپا شده است.

شهردار با بیان اینکه اقدامات فرهنگی و اجتماعی متفاوت دیگری نیز با همکاری سایر نهادها انجام خواهد شد، اظهار کرد: از ۱۲ بهمن تا پانزدهم اسفند تخفیف در حوزه صدور پروانه ساختمانی در نظر گرفته شده به طوری که به انبوه‌سازان 15 درصد و برای شخصی‌سازها ۱۰ درصد منظور شده است.

وی افزود: به دنبال آن هستیم که مجوز لازم از شورای اسلامی شهر اخذ شود تا  با همکاری اتاق اصناف تا پایان سال برای عوارض کسب و پیشه نیز مقداری تخفیف در نظر گرفته شود.

صوفی یادآور شد: در ایام دهه فجر فاطمی پارک منوچهری، پارک آینه روشن و پارک گل‌ها افتتاح می‌شوند و اگر شرایط جوی اجازه دهد مراسم‌هایی نیز برای آنان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از کلنگ‌زنی فاز ۲ پل غدیر، راه‌اندازی مرکز ۱۳۷ به صورت رسمی و چند پروژه دیگر در این ایام خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، حسنعلی حسین‌پور از تحقق ۱۰۰ درصدی برنامه عملکردی سال ۱۴۰۲ در حوزه ارزیابی انطباق استاندارد در استان اردبیل خبر داد و افزود: طی یک سال گذشته، در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری نیز تعداد ۱۷۶ فقره گواهینامه انطباق صادر شده است.
وی گفت: پارسال در زمینه ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی مشمول استاندارد اجباری یک هزار و ۱۴ فقره گواهینامه انطباق توسط اداره کل استاندارد استان اردبیل صادر شده است.
سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل همچنین از انجام یک هزار و ۲۹۷ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی زیرپوشش این اداره کل در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۲۶۳ مورد نمونه‌برداری کالا از مراکز تولیدی استان اردبیل انجام شد.
حسین‌پور انجام ۳۳۷ مورد آزمون طرح کنترل بازار، ۲۳ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه شب عید، ۵۱ مورد بازرسی طرح کنترل بازار کالای داخلی ویژه ماه مبارک رمضان و ۵۰۵ مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین بازی را از جمله اقدامات اداره کل استاندارد استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.
وی گفت: شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی مندرج در زیر علامت استاندارد درج شده بر روی کالا و خدمات به شماره پیامک ۱۰۰۰۱۵۱۷ از اصالت و استاندارد کالا اطمینان حاصل کرده و در صورت مشاهده موارد غیراستاندارد مراتب را به این اداره کل اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی در صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • صدور مجوزهای کاغذی ممنوع شد
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت
  • بهره برداری و صدور ۱۲ پروانه بهداشتی ساخت کارخانه و کارگاه در اهواز