Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@19:21:34 GMT

2 متخلف دیگر پرونده آوج دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۲۱۴

2 متخلف دیگر پرونده آوج دستگیر شدند

در راستای رسیدگی به تخلفات شهرداری آوج 2 متخلف دیگر پرونده آوج دستگیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ طی روزهای گذشته شهردار آوج ‌و یکی از کارمندان استانداری قزوین به همراه پنج پیمانکار از سوی مراجع قضایی دستگیر شده شدند و پرونده تخلفات مالی صورت گرفته در شهرداری آوج روی میز دادسرای قزوین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در راستای رسیدگی به این تخلفات و اقدام شایسته دستگاه قضایی در رسیدگی به تخلفات مدیریتی در استان قزوین روز گذشته دو متخلف دیگر این پرونده توسط دستگاه قضایی قزوین دستگیر شدند.

به گفته منابع آگاه به خبرنگار صبح قزوین در ادامه رسیدگی به تخلفات پرونده شهرداری آوج، روز گذشته معاون سابق فرماندار شهرستان آوج و یکی از کارمندان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین دستگیر شدند. 

این افراد متهم به مشارکت در تخلفات شهرداری آوج هستند که قاسمی دادستان قزوین دستگیری این افراد را برای رسیدگی به روند پرونده قضایی این شهرداری تائید کرده است.

به گفته دادستان قزوین، شهرداری آوج با برگزاری قراردادها و مزایده‌های صوری، مبالغی با واسطه به حساب مدیران و مسئولان شهرداری واریز می‌کرده است.

گفتنی است، دستگیرشدگان برای ادامه روند رسیدگی هم اکنون در زندان چوبیندر به سر می‌برند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: ۲ پیمانکار مرتبط با پرونده تخلفات مالی صورت گرفته از سوی یکی از اعضای شورای شهر و تعدادی از کارمندان شهرداری بازداشت شدند.   به گزارش ایرنا، محمدرضا جعفری اصل پنجشنبه با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سربازان گمنام امام زمان(عج)، متهمان بازداشت‌شده مرتکب تخلفات و فساد گسترده مالی شده‌اند، بیان کرد: پس از وصول گزارش اولیه بلافاصله پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تحت نظر معاون دادستان آغاز که به بازداشت آنان منجر شد.   وی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات اولیه، اتهام هایی از جمله پرداخت رشوه، تبانی در معاملات و مناقصات شهرداری، تحصیل مال نامشروع، معاونت در ارتشاء به متهمان تفهیم شده است.   جعفری اصل گفت: پرونده در حال رسیدگی است و پس از بررسی همه جوانب و اخذ نظر کارشناس رسمی دادگستری، انجام مراحل حسابرسی و همچنین اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، نسبت به افراد مرتبط و مسئول در این فساد مالی تصمیم‌گیری خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند
  • ستاد انتخابات کشور: در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند / حدود ۱۲۰۰ نفر آن‌ها در پایان روز اخذ رأی، با اخذ تعهد یا وثیقه آزاد شدند
  • بازداشت ۲ پیمانکار و تعدادی از کارمندان شهرداری بندر امام (ره)
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • بازداشت چند پیمانکار و کارمند شهرداری بندر امام
  • پلمب ۳۰ واحد صنفی متخلف اصفهان در ایام نوروز
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و کارمندان شهرداری
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی انجام می‌شود
  • صدور ۵۶۹ پروانه ساخت و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین