Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار اعضای کارگروه نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی استان گفت: مردم باید در عمل عدالت ببینند و فاصله کمی را بین خودشان و مسئولان مشاهده کنند تا مشکلات را تحمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: اگر مردم ببینند مسئولان هم مانند آن‌ها حقوق می‌گیرند و با همان حقوق زندگی می‌کنند راحت‌تر با مشکلات کنار می‌آیند، اما وقتی می‌بینند مسئولان حقوق‌های ۲۰ میلیونی دریافت می‌کنند، کامشان تلخ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین تأکید کرد: اگر مردم بشنوند مبلغ کلانی با رانت و زد و بند‌های پشت پرده به حساب کسی واریز می‌شود، یا ببینند مسئولان کشور در کاخ‌های میلیاردی ساکن شده‌اند در حالی که آن‌ها با مشکلات بسیار زیاد صاحب خانه‌ای اجاره‌ای شده‌اند گلایه‌مند می‌شوند.

وی ، نظارت دقیق بر بازار را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: وقتی ارز کشور با یک چندم قیمت بازار در اختیار وارد کننده‌ای قرار می‌گیرد تا محصولات ضروری جامعه را وارد کند، باید نظارت دقیقی بر کار آن‌ها شود تا کسی خیانت نکند و زندگی مردم با مشکل مواجه نشود.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اینکه باید جلوی قاچاق دام از استان قزوین گرفته شود، گفت: رسانه‌ها در گزارشی نشان دادند که قاچاق دام از استان به راحتی انجام می‌شود و متولیان امر باید با این پدیده برخورد جدی کنند.

انتهای پیام/ک

دیدار امام جمعه قزوین با اعضای کارگروه نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ابتکار و انجام کارهای جدید و نو که به چشم مردم می‌آیند اولویت تک تک مسئولان و مدیران در سطح استان باشد لذا هرآنچه در توان دارید در مجموعه شورا و شهرداری در این راستا بکار بگیرید.

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی امروز چهارشنبه در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: امسال سال آخر دولت سیزدهم و شوراهاست لذا می‌طلبد که در این سال پایانی تلاش بیشتری در خدمت به مردم صورت بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مسئولان باید از این فرصتی که در اختیار دارند به نحو احسن در راستای خدمت به مردم استفاده نمایند. 

حجت‌الاسلام پورذهبی تصریح کرد: مسئولان باید مردم را همانند فرزندان خود دوست داشته باشند و دلی به آنها خدمت نمایند و با این روند موجب امیدآفرینی در جامعه شوند.

وی تاکید کرد: مسئولان وقت بیشتری برای خدمت و پاسخگویی به مردم بگذارند و با شناخت و مطالعه کافی و اولویت‌بندی نیازها در مسیر خدمت به جامعه گام بردارند.

وی گفت: در سال جاری با هدف شناخت بیشتر از وضعیت و احصای ظرفیت‌ها و مشکلات شنیدن مطالبات مردم، بازدیدهای میدانی و حضور در شهرستان‌ها را دنبال خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: هدف‌گذاری امسال بازدید از بخش‌ها و شهرها با اولویت بخش‌هایی است که کمتر مسئولان آن سرکشی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه راهبرد و استراتژی ما به عنوان نماینده ولی فقیه این است که برای مردم و خدمت به آنها بیشتر وقت بگذارم، گفت: عمر مسئولیت‌ها کوتاه است و اگر آنگونه که باید در خدمت مردم نباشیم، پشیمان خواهیم شد.

وی اضافه کرد: ابتکار و انجام کارهای جدید و نو که به چشم مردم می‌آیند اولویت تک تک مسئولان و مدیران در سطح استان باشد لذا هرآنچه در توان دارید در مجموعه شورا و شهرداری در این راستا بکار بگیرید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان توسعه و ارتقای فضاهای عمومی به ویژه حوزه کتاب‌خوانی و توسعه کتابخوانی از نکاتی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، اذعان کرد: در احداث پارک‌ها اقدامات فرهنگی و توسعه و تقویت کتابخوانی با ایجاد ظرفیت‌های مختلف مد نظر قرار گیرد چرا که تقویت و توسعه کتاب و کتابخوانی و اقدامات فرهنگی در هر جامعه‌ای رونق همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: در اجرای پروژه‌های مختلف باید پیوست‌ها فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام اقدامات عملیاتی لازمه تحقق شعار سال است
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • آیت‌الله فاضل لنکرانی: نباید اجازه دهیم از بسیج یک وجهه ترسناک برای مردم درست کنند/ مسئولان و مدیران نظام اسلامی باید در طهارت نفس و در پاک‌دستی برای بقیه الگو باشند/ مراقبت از پاک‌دستی فقط با نظارت فیزیکی بسیج ادارات حاصل نمی‌شود؛ کارهای فرهنگی لازم است
  • دادسرای اردبیل کمیته امنیت روانی استان تشکیل می‌دهد
  • همه باید برای تحقق شعار سال تلاش کنیم
  • بازدید بیش از ۲۵۵ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری قزوین
  • سفر ۳ میلیون گردشگر به استان بوشهر
  • تلاش برای تحقق شعار سال در خراسان شمالی