Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضل گفت: کلینیک سیار دندانپزشکی به همت خیرین به ۱۱ منطقه محروم استان اعزام شده و ۲ هزار معاینه و یک هزار و ۷۰۰ دندان بیمار از طریق این کلینیک کشیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» صبح امروز(پنجشنبه 4 بهمن) در مراسم تجلیل از خیرین سلامت گروه‎های داوطلب جهادی و موسسات خیریه سلامت استان گلستان اظهار کرد: 10 موسسه در سطح دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه خیرین فعالیت می‎کنند و در حوزه بیمارستانی نیز مجمع خیرین فعال هستند و  در شهرستان آق قلا این مجمع زحمات زیادی در این زمینه کشیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: بسیاری از بیماران برای تهیه مبالغ درمانی مشکل دارند تهیه سبد غذایی برای خانواده‎ها از دیگر موضوعاتی بود که خیرین سلامت استان کمک کردند.

 

فاضل افزود: کلینیک سیار دندانپزشکی به همت خیرین فعال است و به 11 منطقه محروم استان اعزام شده و  2 هزار معاینه و یک هزار و 700 دندان بیمار از طریق این کلینیک کشیده شد و 197 جرم‎گیری و بیش از یک هزار مورد ترمیم دندان توسط پزشکان این کلینیک انجام می‎شود.

 

وی تاکید کرد: اعزام نیروهای بسیجی جامعه پزشکی از دیگر اقدامات خیرخواهانه پزشکان بوده که کمک شایانی به محرومین شده و بسیج جامعه پزشکی کمک کار ما بوده و در منطقه 137 مورد اعزام داشته و 4 هزار خدمت دارویی این همکاران ارائه کردند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: امسال توسط 8 تیم تخصصی و 17 هزار ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی انجام شد.

 

فاضل یادآور شد: فعالیتهای رایگان در هلال احمر و پرستاران نیز در استان انجام شد و بازارچه‎های خیریه در بیمارستان‎ها راه‌اندازی شده و مراسم جشن‎هایی که برای بیماران سرطانی برگزار می‎شود توسط خیرین استان حمایت می‎شود.

 

وی گفت: داوطلبان نیز در ایام نوروز به ما کمک کردند 21 کاروان در امسال اعزام داوطلبان داشتیم و با 17 متخصص به کرمانشاه اعزام شدند که خدماتی به مناطق زلزله زده انجام دادند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به وزیت‌های رایگان و خدمات دارویی در سیستان و بلوچستان توسط خیرین گلستان اشاره کرد و افزود: علی رغم وجود 200 خیر در شورای خیرین استان 18 میلیارد تومان زمین اهدایی توسط خیرین در استان داشتیم و 10 میلیارد تومان امسال برای ساخت و ساز اماکن درمانی خیرین کمک کردند.

 

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي بیرجند خبرگزاری شبستان مجلس حضرت زهرا س مراجع و علماء مراجع فاضل خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد