Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم فوتبال پرسپولیس تهران  در حالی باید در چارچوب رقابت‌های جام حذفیکشور به مصاف سپیدرود رشت برود که علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و مهدی ترابی را برای این مسابقه در اختیار ندارد (این ۳ بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات هستند) و حسین ماهینی، محمد انصاری و محسن ربیع خواه نیز مصدوم هستند و به دیدار مقابل شاگردان علی کریمی نمی‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار رسن، فوق ستاره عراقی تیم پرسپولیس که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹امارات  عملکرد خوبی داشت، اما همراه با تیمش در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات مقابل قطر شکست خوردند و از گردونه مسابقات حذف شدند. براساس قوانین بین‌المللی فوتبال، رسن می‌تواند حداقل ۱۰ روز را دور از پرسپولیس به استراحت بپردازد، چرا که فیفا تاکید دارد تا بازیکنانی که در یک تورنمنت بزرگ در اردوی تیم ملی کشورشان حضور داشته‌اند، پس از رقابت‌ها می‌توانند ۱۰ روز را به استراحت مشغول باشند و سپس به تمرینات باشگاهی اضافه شوند و با این وضعیت بشار دیدار مقابل سپیدرود را از دست داده است.

طبق اعلام مصطفی قنبرپور، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ به بشار رسن استراحت داده است و او با توجه به حذف تیم ملی عراق و استراحتی که خواهد داشت، از یکشنبه هفته آینده در تمرینات حضور پیدا کند.

رسن پس از حضور در تهران به تمرینات ریکاوری و ... می‌پردازد تا آماده بازی‌های لیگ برتر شود. دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپیدرود، پنج شنبه هفته آینده در رشت برگزار خواهد شد.

درحال حاضر پرسپولیس تهران با کسب ۳۱ امتیاز در جدول رده بندی لیگ برتر با ۳۱ امتیاز در صدر جدول است و سپیدرود با ۱۰ امتیاز در جایگاه ۱۵ جای گرفته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی فوتبال علی کریمی قطر پرسپولیس فیفا اردوی تیم ملی تیم ملی لیگ برتر رده بندی لیگ برتر جدول پرسپولیس بازیکن پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!

خبرگزاری فارس، در گزارشی از برگزاری بازی آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون حضور تماشاگران خبر داده و این موضوع را به ماجرای بغل‌کردن جیمی‌جامپ زن توسط کاپیتان استقلال در جریان بازی لیگ برتری آلومینیوم-استقلال در ورزشگاه اراک مرتبط کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فارس نوشته است: «سردادن شعار و فحاشی علیه ماموران انتظامی نیز جنبه دیگر این ماجرا بود که وجهه پلیس کشور را خدشه دار کرد اما این تمام ماجرا نیست و ممکن است دامنه این رفتار احساسی گریبان‌گیر تیم آلومینیوم نیز بشود.»

در ادامه آمده: «براساس پیگیری‌ها مشخص شد، صحبت‌هایی پیرامون ممنوعیت حضور تماشاگران اراکی در بازی خانگی این تیم مقابل پرسپولیس مطرح شده است. محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ضمن گفتن این خبر به فارس اعلام کرد به دلیل اتفاقات و حواشی پایان بازی با استقلال چنین صحبتی مطرح شده و ممکن است این تیم در بازی با قرمزهای تهران از حضور تماشاگر محروم شود.»

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • فتح فینال دوم: پاسور ایرانی نزدیک به جام اروپایی
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول