Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل ائتلاف‌های پنهان و آشکاری در جهان عرب دارد. آفتاب‌‌نیوز : بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از مانور ارتش که اشغال روستایی در لبنان را شبیه سازی می‌کند، گفت: اسرائیل همپیمانان سری و آشکاری در جهان عرب دارد.
وی با اشاره به وضعیت نوار غزه گفت:پاسخ اسرائیل به هرکسی که به خود اجازه تجاوز علیه ما دهد، سخت و بسیار دردناک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتانیاهو با طرع ادعاهایی علیه ایران و تهدید به حملات دردناک علیه این کشور گفت:‌ ما برای هرگونه سناریو و یا تشدید اوضاع در آمادگی کامل به سر می‌بریم.
در همین راستا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه)در صفحه توئیتر خود نوشت، نیروهای مستقر این رژیم در نزدیکی حصار مرزی شامگاه چهارشنبه در معرض شلیک گلوله از سمت خاک سوریه قرار گرفتند.
آویخای ادرعی گفت: نیروهای اسرائیلی نیز  اقدام به شلیک متقابل کردند.
از سوی دیگر، زیف الکین، وزیر امور قدس، محیط زیست و میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی با اعلام "سه خط قرمز تل آویو در سوریه" تهدید به حمله شدید علیه کسانی کرد که از این خط قرمزها عبور کنند.
وی گفت: این موارد شامل ممانعت از موضع‌گیری نظامی ایران در سوریه،جلوگیری از تبدیل منطقه به پایگاهی برای ترویسم و مقابله با انتقال سلاح‌های پیشرفته به خاک سوریه است.
به گزارش ایسنا، الکین گفت: اسرائیل برای تضمین این خطوط قرمز تلاش خواهد کرد و هرکس تجاوز به اسرائیل را برگزیند، این مسئله را در نظر داشته باشد که هدف حمله قرار خواهد گرفت. 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: جهان عرب بنیامین نتانیاهو اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه سفر رئیس جمهور به پاکستان گفت: در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

اسماعیلی افزود: مذاکرات هیات‌های عالی ‎ایران و ‎پاکستان نشان داد عزم هر دو طرف، ساختن یک معادله جدید در جهان فرهنگی است تا اتحاد‌های تازه و پایدار در حوزه تمدنی مشترک پدید آید؛ اتحاد‌هایی خلل‌ناپذیر که مبنای آن صرفا منافع کوتاه مدت نیست، بلکه برپایه ستون‌های مشترک هویتی است.

وی همچنین گفت: مذاکرات من با همتای پاکستانی در این فضا به پیشرفت‌های چشمگیری برای اجرای طرح‌های مشترک انجامید که هم اقدامات نمادین و هم تولیدات فرهنگی را دربرمی‌گیرد. نام‌گذاری یکی از مهم‌ترین خیابان‌های اسلام آباد به نام ‎ایران و تولید مشترک سینمایی درباره اقبال لاهوری، بخشی از این کوشش‌هاست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما در کنار افزایش قدرت نظامی، در حال طراحی یک ‎پدافند فرهنگی مشترک با همکاری شرکای خود در سراسر جهان علیه رژیم صهیونیستی هستیم. یکی از محور‌های مذاکرات با همتای پاکستانی نیز، طراحی سلسله‌ای از اقدامات فراگیر در جهت دفاع از ‎فلسطین بود و به چارچوبی قابل اجرا در این زمینه رسیدیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از گسترش همکاری‌های فرهنگی ایران با کشور‌های منطقه خبر داد و گفت: ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه اتخاذ کرده است. از خصلت‌های قومی، قبیله‌ای و زبانی عبور کرده ایم و به سمت تشکیل امت واحده اسلامی در حال حرکت هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پدافند فرهنگی مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • لفاظی مجدد نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • لفاظی جدید نتانیاهو علیه مقاومت فلسطین
  • لاپید: سیاست‌های کابینه نتانیاهو بیش از همه، به ارتش آسیب می‌زند