Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@13:27:25 GMT

تقدیر مدیرعامل پارس از مدیران منطقه آزاد کیش(عکس)

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۶۵۹

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی از مدیران منطقه آزاد جزیره کیش بابت میزبانی از این تیم تقدیر به عمل آورد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، بهرام رضاییان که در آخرین روزهای اردوی پارس جنوبی جم در کیش به این جزیره سفر کرده امروز با حضور در منطقه آزاد کیش با مدیران این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضاییان ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات و میزبانی مدیران منطقه آزاد کیش با اهدای لوحی به محمود افشاردوست رییس ورزش و تفریحات منطقه آزاد و برخی دیگر از مدیران این نهاد تقدیر به عمل آورد.

 

در این نشست صمیمی مدیران منطقه آزاد کیش نیز از همکاری مسئولان پارس جنوبی در مدت 10 روز اقامت این تیم تشکر وقدردانی کردند.

 

گفتنی است؛ پارس جنوبی جم از روز 25 دیماه اردوی تدارکاتی خود را در جزیره کیش برپا کرد و فردا به این اردو پایان می دهد.

 

پارس جنوبی جم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی «محمودیان» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه. حجت‌الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، امروز (۲۵ فروردین) در نشست معارفه مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، از وجود ۴۸ منطقه آزاد و ویژه در کشور یاد کرد و گفت: قصرشیرین دوازدهمین منطقه آزاد تجاری و صنعتی است که کار خود را آغاز می‌کند. عبدالملکی خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ از محل عواض مواصلاتی کالاهای تجاری بودجه‌ای را به این منطقه اختصاص می‌دهیم، اما در کنار آن باید منابع استانی نیز برای شروع به کار اولیه منطقه لحاظ شود. دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور گفت : محمودیان بواسطه کار در منطقه آزاد تجاری قشم با ادبیات مناطق آزاد تجاری آشنا است. یعقوب محمودیان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیز از مزیت‌های متعدد این منطقه یاد کرد و گفت: چنانچه موانع را برداریم و زیرساخت‌ها را فراهم کنیم، شاهد رونق خود به خودی منطقه خواهیم بود. وی حرکت شتاب‌زده در منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را مانعی برای رشد و پیشرفت آن دانست و خاطرنشان کرد : باید زیرساخت‌های اولیه در منطقه فراهم شود تا سرمایه گذاران مایل به سرمایه گذاری در استان باشند . مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از برنامه‌ریزی برای تدوین برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای منطقه آزاد تجاری قصرشیرین خبر داد و افزود: رونق این منطقه یک بعد ملی و بین‌المللی به کرمانشاه اضافه می‌کند. نادر نادری مدیر اجرایی پیشین منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیز از مهمترین اقدامات انجام شده در این منطقه یاد کرد که پیش بردن طرح جامع به عنوان مهمترین نیاز منطقه از مهمترین آنها بود که اکنون کار آن تقریبا به پایان رسیده و باید توسط هیات دولت به تصویب برسد. وی همچنین از اخذ شناسه ملی برای اراضی ۷۲۲۳ هکتاری این منطقه خبر داد و افزود: یکصد فرصت و بسته سرمایه‌گذاری برای منطقه ازاد تجاری قصرشیرین تدوین شده و در هشت نمایشگاه ملی و بین‌المللی فرصت‌ها و مزیت‌های این منطقه را معرفی کردیم. مدیر اجرایی پیشین منطقه آزاد تجاری قصرشیرین اظهار کرد: تاکنون برای ۱۲۰ متقاضی سرمایه‌گذاری در این منطقه نیز تشکیل پرونده انجام شده است. نادری سپس با اشاره به اهمیت فراهم کردن پنج زیرساخت اولیه اصلی شامل آب، برق، گاز، راه و خطوط مخابرات برای این منطقه، مجموع اعتباراتی که برای این منظور نیاز است را حدود ۱۶۵۰ میلیارد تومان برآورد کرد. در این مراسم از خدمات نادر نادری مدیر اجرایی پیشین منطقه آزاد تجاری قصرشیرین قدردانی شد .

دیگر خبرها

  • با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سبزبانان و پاکبانان صاحب خانه می شوند
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به قشم
  • الحاق یک دستگاه آمبولانس پیشرفته به ناوگان امدادی جزیره جهانی قشم
  • اهدای ۳ دستگاه آمبولانس پیشرفته توسط خیر قشمی
  • سفر میلیونی گردشگران و ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • بسیج اساتید دانشگاه آزاد مازندران از اقدام سپاه در انجام عملیات وعده صادق تقدیر کرد
  • ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • قصرشیرین می‌تواند بسترساز شکل‌گیری یک منطقه آزاد ممتاز باشد
  • مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین معارفه شد
  • معرفی «محمودیان» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین