Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@05:08:35 GMT

انتقاد یک کارشناس فوتبال از تغییرات کی روش

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۸۷۶۱

صادق ورمرزیار در پاسخ به این پرسش که انتقادات از کی روش بابت تغییرات در ترکیب تیم ملی بالار رفته است؟ اظهار داشت: من هم موافقم. نباید این قدر در ترکیب تیم ملی تغییر صورت گیرد. بازیکنان باید به هم عادت کنند و کنار هم آرامش داشته باشند. وقتی چند بازیکن کنار یکدیگر به طور مداوم بازی کنند، خود را خوب پیدا می کنند و می توانند حتی بدون نگاه به یکدیگر متوجه شوند که بازیکن کنار دستی چه کار می خواهد انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما متأسفانه تغییرات زیاد در ترکیب تیم ملی باعث شد در بازی با عمان دچار اشتباه شویم که ممکن بود به ضرر تیم ما انجام گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که نقاط ضعف تیم ملی را در چهار بازی گذشته چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: خط دفاع ما هنوز متزلزل است برعکس هافبک ها و مهاجمان ما. اگرچه مهاجمان ما چند موقعیت را از دست داده اند اما در مجموع بازی های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشتند.

ورمزیار تصریح کرد: مشکل خط دفاع ما ساختاری نیست بلکه بحث انفرادی است. بازیکنان خط دفاع ایران مقابل بازی با یمن چندین بار دچار اشتباهات فردی شدند که این اشتباهات به فوتبال ما ضربه می زند.

وی افزود: بازی سختی برابر چین خواهیم داشت. باید با اعتماد به نفس بالا مقابل آنها باشیم و بدانیم اگر چین را ببریم باید با حریف سرسختی همچون ژاپن روبرو شویم و نیاز است که به یک ترکیب ثابت دست یابیم تا بتوانیم به فینال جام ملت ها دست یابیم.

بازیکن پیشین تیم ملی  در پایان و در پاسخ به این سوال که کدام تیم ها را شایسته قهرمانی می دانید؟ خاطرنشان کرد: تیم های ژاپن، کره، ایران و استرالیا، شانس های اول قهرمانی در این تورنمنت هستند اما امیدوارم تیم ملی کشورمان بعد از ۴۳ سال بتواند این طلسم را شکسته و به قهرمانی در جام ملت های آسیا دست پیدا کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی تیم ملی عمان ایران یمن فوتبال چین اعتماد به نفس ژاپن جام ملت های آسیا تیم ملی کی روش ورمزیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا

به گزارش "ورزش سه"، امشب تیم‌های منچسترسیتی و رئال مادرید در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور برگشت مرحله‌ یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند. 

پس از 90 دقیقه جدال هیجان‌انگیز دو تیم در سانتیاگو برنابئو و ثبت نتیجه 3-3، حال سرنوشت این نبرد در استادیوم اتحاد رقم می‌خورد، همان‌جایی که سیتیزن‌ها مدت‌ها است طعم شکست را نچشیده و مقابل هیچ‌تیمی، حتی رئال مادرید پرافتخار زانو نزده‌اند. 

منچسترسیتی، خوشحال از بازگشت دوباره به صدر جدول لیگ برتر انگلیس، با روحیه‌ای مضاعف از رئال مادرید پذیرایی می‌کند. سیتیزن‌ها خلاف بازی رفت که کایل واکر و ناتان آکه را به دلیل مصدومیت و هم‌چنین کوین دی‌بروینه را به علت مسمومیت ناگهانی در اختیار نداشتند، با تمام قوا با پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان اروپا روبرو خواهند شد. 

منچسترسیتی نه‌تنها هرگز به رئال مادرید در استادیوم اتحاد نباخته، بلکه از آخرین شکست خانگی قهرمان انگلیس در لیگ قهرمانان بیش از 5 سال می‌گذرد. آماری که منچسترسیتی را به پیروزی برابر رئال مادرید در اتحاد امیدوار می‌ کند اما دیروز کارلو آنچلوتی و جود بلینگام گفتند که رئال با قدرت و اطمینان وارد زمین می شود و می خواهد همه پیش داوری ها را باطل کند.

از دیروز گمانه زنی ها در مورد یازده‌تای اصلی دو تیم شروع شده و مارکا امروز ترکیب احتمالی دو تیم را اینگونه اعلام کرد:

منچسترسیتی: ادرسون، آکانجی، استونز، روبن دیاز، گواردیول، رودری، دی بروینه، برناردو سیلوا، فودن، گریلیش، هالند

رئال مادرید: لونین، کارواخال، ناچو، رودیگر، مندی، کاماوینگا، کروس، والورده، بلینگام، وینیسیوس و رودریگو

لازم به ذکر است که در ترکیب رئال اورلین شوامنی به دلیل محرومیت غایب است.

دیگر خبرها

  • لحظه به لحظه با داغ‌ترین شب فوتبال اروپا
  • ترکیب الهلال برای رسیدن به ستاره پنجم آسیا
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • ترکیب احتمالی حساس‌ترین بازی فوتبال اروپا
  • ترکیب سپاهان در دربی با تغییرات قابل توجه!
  • انتقاد گوندوگان از آرائوخو: تیم را نابود کردی!
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!
  • مرادمند علیه بازگشت یک استقلالی به ترکیب!
  • سخت‌ترین بازی پیش روی استقلال است/ اختلاف دو نفر به تیم لطمه زد
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست