Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اکبر حسن بکلو  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: شهرستان خوی در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۴ پروژه با اعتبار مصوب نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال خواهد بود.   وی افزود: در جریان افتتاح طرح‌های شرکت توزیع نیروی برق استان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه برق رسانی به روستای جعفر آباد شهرستان خوی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: به منظور رفع افت ولتاژ تعداد شش دستگاه پست هوایی با صرف اعتبار مصوب به میزان ۲ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال در شهرستان خوی به بهره‌برداری می‌رسد همچنین شبکه ۲۰ کیلوولت هوایی به طول یک هزار و ۱۰۰ متر احداث شده است.   وی در ادامه بیان کرد: به منظور تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید در محدوده داخل شهر خوی عملیات توسعه شبکه شهری به طول ۱۰ هزار متر به انجام رسیده است.   حسن بکلو اضافه کرد: به منظور انجام عملیات توسعه شبکه شهری در داخل محدوده شهرستان خوی ۱۴ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال هزینه شده است.   انتهای پیام/م   افتتاح پروژه های برق رسانی در خوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برق دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره امور بیمارستان‌های معاونت درمان دانشگاه نیشابورگفت :ارزش بسته های معیشتی توزیع شده یک میلیارد ریال بود.
علی گاراژیان افزود:همچنین همزمان  با روز جهانی هموفیلی ۲۰ بسته موادغذایی به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال به یادبود مرحومه محبوبه خداوردی شهید سلامت، به خانواده‌های بیماران هموفیلی زیر پوشش اهدا شد.

دیگر خبرها

  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند