Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حائری گفت: جشن‌های ازدواج در کنار باشکوه ‌بودن باید به‌ دور از گناه و معصیت برگزار شود و زوج‌ های طلبه می‌توانند الگویی موفق در این رابطه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین حائری» امروز(۴ بهمن) در همایش رواق اُنس که با حضور ۱۳۵ زوج طلبه نومزدوج خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: ازدواج سنت پیامبر اکرم(ص) بوده و امیدواریم که تمامی زوج‌های جوان به‌ویژه زوجین طلبه زندگی‌ای خوب و شیرین داشته باشند و ثمره آن هم تربیت و پرورش فرزندان سالم و صالح باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور افزود: جشن‌های ازدواج در کنار باشکوه‌ بودن باید به‌دور از گناه و معصیت برگزار شود و زوج‌های طلبه می‌توانند الگویی موفق در این رابطه باشند و باید به‌گونه‌ای زندگی کنیم که بر گرفته از سبک‌های زندگی علوی و فاطمی باشد.

 

وی با بیان اینکه انسان با ازدواج کردن از خودخواهی و خودبینی خارج می‌شود، خاطرنشان کرد: فرد مزدوج شده پس از ازدواج دیگری را در دل خود جای می‌دهد و در غم و شادی همسرش شریک است و حتی دلسوزی‌‌اش برای همسرش بیشتر از خودش است و براساس اسناد و روایات منقول و معتبر ازدواج در اسلام بر خلاف مسیحیت که معتقد است امری نامقدس بوده امری مقدس بوده و این امر مقدس ارتباط پاک و سالم و به‌دور از فساد و فحشا را به همراه دارد.

 

حجت الاسلام حائری گفت: ازدواج انسان را به کمال انسانیت می‌رساند و زوجین باید در کنار هم در مسیر موفقیت و کنار گذاشتن مشکلات بر سراه گام بردارند و زوجین طلبه به عنوان یکی از موفق‌ترین الگوها در صبوری و استقامت می‌توانند مشوق دیگر زوج‌ها در مسیر غلبه بر مشکلات باشند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان مجلس استان بوشهر مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع انقلاب همایش انس طلبه ها ازدواج آسان مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز، در راستای تکالیف مقرر دستگاه‌های اجرایی در سند توسعه بخش تعاون در حوزه اقتصادی به عنوان الگوی رشد و توسعه و پیشرفت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، نشستی به ریاست “محمد راضی جلالی” معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با حضور دستگاه‌های اجرایی، در جهت تحقق و اجرای اهداف تعیین شده در سند مذکور، در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان برنامه‌های خود در راستای تحقق سند توسعه بخش تعاون پرداخت.

“راضی جلالی” در این نشست با اشاره به شعار سال با موضوع جهش تولید با مشارکت مردم، بیان کرد: یکی از اصلی ترین راهبردهای ما در جهت تحقق شعار سال در حوزه‌های مختلف از جمله شیلات، کشاورزی، صنایع تبدیلی و… گسترش تعاونی هاست.

وی در این راستا، شناسایی چالش‌ها و آسیب‌های گذشته و رفع آنها، آموزش و فرهنگ سازی، همچنین تقویت تعاونی‌های با ظرفیت اشتغال بالاتر را در اولویت دانست.

معاون استاندار بر شناسایی ظرفیتهای مناطق مختلف استان و اولویت بندی آنها در جهت تاسیس تعاونی‌ها و به نتیجه رساندن اهداف تاکید کرد و گفت: تولید، توزیع، بازاریابی و فروش با روحیه کار گروهی و کسب مهارت به بهترین شکل انجام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: الگوی کسب و کار در دنیا به شکل قدیمی و سنتی منسوخ شده، و برای ایجاد جهش و مشارکت مردم باید به روش‌های نوین متوسل شد.

خبرنگار: دانیال اسلامی پناه

انتهای خبر/

کد خبر: 1227503 برچسب‌ها جهش تولید ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • کلانشهر مشهد؛ الگوی نوآوری در مدیریت شهری
  • هر کدام از ما قهرمان هستیم
  • ابتکار جدید کره برای افزایش نرخ ازدواج و جمعیت‌آوری را ببینید | فیلم
  • رازهای داشتن مغزی قوی: 3 تکنیک ساده که زندگی شما را متحول می‌کنند (فیلم)
  • همسر دکتر مرندی از فراز و فرودهای زندگی مشترکشان می‌گوید | مهم‌ترین نگرانی‌مان تربیت بچه‌ها بود
  • پیکر طلبه جهادگر و مردمی بر روی شانه‌های مردم در خوی 
  • الگوی سنتی کسب و کار در دنیا منسوخ شده/ برای ایجاد جهش در تولید روشهای نوین استفاده شود
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • الگوی حکمرانی تولید تدوین شود/ اگر به مردم میدان داده شود جهش تولید اتفاق می‌افتد