Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد نژادی پور​رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تربت جام  گفت: تشکیل این کارگاه آموزشی با محوریت ترافیک وآموزش کلاس‌های ایمنی وترافیک در مدارس حاشیه راهها، نه تنها باعث افزایش اطلاعات می‌شود بلکه در کاهش سوانح جاده‌ای بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با توجه به اهمیت اجتماعی راه، به عنوان شریان حیاتی و زیر ساخت اصلی هر جامعه به دهیاران توصیه کرد و نیاز است دهیاران در جهت حفظ و نگهداری راه‌ها و علائم ایمنی اطلاع رسانی‌های لازم را به اهالی منطقه انجام داده و درصورت هرگونه آسیب به راه وتابلوها، سرقت علائم و یا تخلفات در حریم راهها، اداره راهداری شهرستان راه مطلع سازند.

مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام نیز که به منظور بازدید در این کارگاه آموزشی حضور یافته بود، خطاب به ۵۰ نفر از دهیاران و سایر مسوولان تاثیر گذار در امور عمرانی، خدماتی، اجتماعی و فرهنگی وکاهش حوادث جاده ای، گفت: دهیاران باید از اعتبارات تخصیص یافته به روستا‌ها در راستای ارتقاء عمران و آبادانی به نحوه بهینه استفاده کنند.

سرگرد کارگر فرمانده پلیس راه تربت جام نیز در حاشیه این کارگاه آموزشی، گفت: از دیگر وظایف دهیاران آگاه سازی رانندگان ادوات کشاورزی برای جلوگیری از برخورد با تابلو و علائم نصب شده در حاشیه راههاست و بایستی آن‌ها را نسبت به حفاظت از تابلو‌ها و رعایت نکات ایمنی که حافظ جان انسانهاست وکاهش حوادث جاده‌ای را در بردارد آگاه ساخت.

در این کارگاه، ۱۰ عدد کلاه ایمنی، ۱۰۰ عدد کتابچه و شبرنگ طرح ارتقاء ایمنی مربوط به تردد وانت بار‌ها و موتور سوار‌ها در راه‌ها به حاضرین در دوره آموزشی توزیع گردید.

انتهای پیام/س، ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید زاهدین چشمه‌خاور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: این اقدام که در راستای ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات انجام شده، گامی مهم در جهت بهبود زیرساخت‌های حمل و نقل استان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت خط‌کشی و نقوش ترافیکی در جاده‌ها، افزود: این امر نقش مهمی در کاهش حوادث، تسهیل سفرهای برون‌شهری و انتقال پیام‌های اطلاعاتی، هشداری و بصری به رانندگان دارد.

چشمه خاور عنوان کرد: اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در خط‌کشی جاده‌ها، نشان‌دهنده تعهد این اداره کل به ارتقای ایمنی و کیفیت تردد در جاده‌های استان است و این اقدامات بدون شک در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای و همچنین رفاه حال زائران و مسافران عبوری از این استان موثر خواهد بود.

وی با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال گذشته یادآور شد: در این بازه زمانی نزدیک به ۴۹/۸ کیلومتر روشنایی تونل‌ها، ۱۹۵ چراغ چشمک زن، ۸۰ هزار و ۱۱۶ عدد نصب تابلو و علائم ایمنی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: نصب ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی، ۹ برج نوری و ۱۱۸ عدد ایمن سازی سر گاردریل پل و دماغه طی سال گذشته در سطح راه‌های استان انجام شده است.

کد خبر 6079638

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • ۵۰۰مدرسه مختلط در کهگیلویه وبویراحمد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان