Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از مانور ارتش که اشغال روستایی در لبنان را شبیه سازی می‌کند، گفت: اسرائیل همپیمانان سری و آشکاری در جهان عرب دارد.

وی با اشاره به وضعیت نوار غزه گفت:پاسخ اسرائیل به هرکسی که به خود اجازه تجاوز علیه ما دهد، سخت و بسیار دردناک خواهد بود.

نتانیاهو با طرع ادعاهایی علیه ایران و تهدید به حملات دردناک علیه این کشور گفت:‌ ما برای هرگونه سناریو و یا تشدید اوضاع در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز(پنجشنبه)در صفحه توئیتر خود نوشت، نیروهای مستقر این رژیم در نزدیکی حصار مرزی شامگاه چهارشنبه در معرض شلیک گلوله از سمت خاک سوریه قرار گرفتند.

آویخای ادرعی گفت: نیروهای اسرائیلی نیز اقدام به شلیک متقابل کردند.

از سوی دیگر، زیف الکین، وزیر امور قدس، محیط زیست و میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی با اعلام "سه خط قرمز تل آویو در سوریه" تهدید به حمله شدید علیه کسانی کرد که از این خط قرمزها عبور کنند.

وی گفت: این موارد شامل ممانعت از موضع‌گیری نظامی ایران در سوریه،جلوگیری از تبدیل منطقه به پایگاهی برای ترویسم و مقابله با انتقال سلاح‌های پیشرفته به خاک سوریه است.

الکین گفت: اسرائیل برای تضمین این خطوط قرمز تلاش خواهد کرد و هرکس تجاوز به اسرائیل را برگزیند، این مسئله را در نظر داشته باشد که هدف حمله قرار خواهد گرفت. 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نخست وزیر رژیم صهیونیستی لبنان شبیه سازی جهان عرب غزه تجاوز ایران رژیم صهیونیستی توئیتر خاک محیط زیست میراث فرهنگی سوریه تجاوز جهان عرب رژیم صهیونیستی سوریه لبنان نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی

سفیر ایران در سوریه در ظاسخ به گزافه‌گویی سفارت رژیم اسرائیل در آمریکا تاکید کرد: اگر باز هم خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، حسین اکبری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در پاسخ به تهدیدات توخالی سفارت رژیم اسرائیل در آمریکا در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: در تاریخ 17 اکتبر سال گذشته گفتم اگر مجددا خطا کنید طوفان الأقصی به زلزله الأقصى تبدیل می‌شود؛ خطا کردید و چند ساعت زلزله را دیدید.

وی همچنین نوشت: گفتید ما آماده‌ایم بیایید. آمدیم اما در پناهگاه بودید.

اکبری تصریح کرد: اگر باز هم خطا کنید، زلزله متوقف نخواهد شد.

حملات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اهدافی در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی 25 فروردین ماه صورت گرفت.

این عملیات با نام «وعده صادق» پاسخی به حمله جنگنده‌های ارتش اسرائیل به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق بود که طی آن سردار محمدرضا زاهدی فرمانده مستشاران ایرانی در سوریه و لبنان به‌همراه 6 نفر از همرزمانش به شهادت رسیدند.

در این عملیات، انبوهی از پهپادها و موشک‌های کروز در موج اول به‌سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب شدند و در موج‌های بعدی، تعداد زیادی از موشک‌های بالستیک دوربرد ایرانی به‌سمت اهداف شلیک شدند.

تصاویر اصابت پی‌درپی و دقیق موشک‌های بالستیک به اهداف خود و اذعان رسانه‌های اسرائیلی به انهدام پایگاه هوایی این رژیم در صحرای نقب بیانگر توانمندی تجهیزاتی و تاکتیکی ایران و ناتوانی سامانه‌های پدافندی ارتش رژیم صهیونیستی در مقابله با آنان است.

امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیمهشدار ایران به گروه 7؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم
  • اسرائیل پایگاه هوایی سوریه را با موشک هدف گرفت
  • اسرائیل به سوریه حمله کرد
  • تجاوز جدید رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات پدافند هوایی در جنوب سوریه
  • حمله اسرائیل به جنوب سوریه
  • متحدان هیتلر، متحدان نتانیاهو
  • واکنش سفیر ایران در سوریه به تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی
  • ائتلاف چند کشور علیه ایران | تصمیم ضدایرانی گروه هفت مشخص شد
  • نتانیاهو؛ آقای شکست
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی