Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه روسیه امروز گفت که کشورش با ایران و ترکیه برای حل بحران سوریه همکاری می‌کند. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ بین الملل اروپا آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، سرگئی لاوروف در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با عبد القادر مساهل همتای الجزایری خود در شهر الجزیره گفت که حل و فصل اوضاع سوریه براساس قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل را مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاوروف بر لزوم بازگشت آوارگان و مبارزه با تروریست‌های باقیمانده در سوریه و حل و فصل گذار سیاسی تاکید کرد و گفت: همکاری مستحکمی با شرکای خود در سازمان ملل دراین باره داریم.

وی افزود: ما با ترکیه و ایران درخصوص حل و فصل اوضاع در سوریه همکاری می‌کنیم. ما همچنین مسائل دیگری در ارتباط با بحران در یمن را بررسی کردیم.

روسیه، ایران و ترکیه به دنبال راهی برای خروج از بحران سوریهآیا ترکیه و روسیه درباره شرایط جدید در سوریه به توافق می‌رسند؟

 

انتهای پیام/

R7969/P/S8,89,90,1128,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آخرین تحولات سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آخرین تحولات سوریه آخرین تحولات سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم

وزارت خارجه سوریه تاکید کرد که آمریکا باید به حضور نامشروع و غیرقانونی خود در خاک سوریه و حمایت آشکار از داعش و دیگر گروه‌های تروریستی پایان دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ظالمانه بامداد امروز آمریکا به روستاها و شهرکها و مواضع نظامی در دیرالزور را محکوم می‌کنیم.

جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریهتجاوز هوایی آمریکا به مناطقی در «دیرالزور» سوریه

این بیانیه افزود بر حق سوریه برای دفاع از خود و بازخواست متجاوزان با شیوه هایی که قوانین بین المللی بر آن تصریح کرده، تاکید می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است آمریکا خود را تحت بهانه هایی که قوانین بین المللی محکوم می کند، به عنوان پلیس جهان قرار داده است.

این بیانیه خاطر نشان کرد ایالات متحده باید به حضور نامشروع و غیرقانونی خود در خاک سوریه و حمایت آشکار از داعش و دیگر گروههای تروریستی پایان دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اویل پرایس: اتحاد گازی بین ایران و روسیه
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • رایزنی سفرای ایران و روسیه درباره همکاری‌های دو کشور در سازمان‌های بین‌المللی
  • وقت آن است که ماکرون، نفاق را کنار بگذارد
  • حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان
  • ظریف: روسیه، ایران را برای مطامع خود فدای آمریکا می‌کند/ دچار خیالبافی هستیم/ لاوروف به روشنی یک موضوع را بازگو کرد
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • افزایش ۲۸ درصدی صادرات به روسیه در ۱۴۰۲