Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه ناحیه حر در راستای وظایف قانونی خود و با هماهنگی دستگاه قضایی فعالیت‌های وسیعی را برای مبارزه با عاملان قاچاق دارو‌های غیرمجاز و عرضه خارج از شبکه دارویی کشور آغاز کرده بودند که پس از متلاشی کردن باند معروف به «سلطان ترامادول» به سرنخ‌هایی از یک شبکه دیگر قاچاق دارو‌های غیرمجاز به ویژه دارو‌های سقط جنین در مشهد رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مرد ۵۵ ساله میلیاردر، معروف به «دکتر» که دارای مدرک لیسانس و کارمند بازنشسته یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی است، پس از یک ماه فعالیت‌های اطلاعاتی نیرو‌های اطلاعات سپاه ناحیه حر مشهد و با بررسی بیشتر مشخص گردید پشت پرده توزیع غیرقانونی دارو‌هایی که بسیاری از آنان نیز مارک جعلی و تقلبی دارند می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه حرمشهد ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) این ناحیه با هماهنگی‌های ویژه قضایی و با تشکیل گروه‌های ویژه عملیاتی – اطلاعاتی به رصد دقیق این ماجرا پرداختند و در یک عملیات به موقع و با رعایت همه موازین شرعی و قانونی برای حفظ حرمت خانواده این فرد، وارد طبقه هفتم واحد آپارتمانی در یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه بلوار فردوسی شدند و با دستگیری «م- الف» معروف به «دکتر» به بازرسی خودرو و انبار‌های محل نگهداری دارو‌های غیرمجاز پرداختند و هزاران هزار قرص متادون، ترامادول، سقط جنین، محرک‌های جنسی و ... که روی هم تلنبار شده بود را کشف و ضبط کردند.

زراعتخواه در ادامه اظهار کرد: در بازرسی از انبار دیگر متهم، ۱۶ لیتر شربت تریاک، ۱۸ لیتر شربت متادون وانواع و اقسام جعبه‌های دارو‌های غیرمجاز و برچسب‌های تقلبی به همراه بطری‌های شیشه‌ای شربت که در محل مذکور پلمب می‌شدند درحالی کشف شد که مقادیر زیادی لوازم جراحی، سقط جنین، دستگاه‌های معاینه زنان و تعداد زیادی لوازم دیگردر کنار آن‌ها وجود داشت که نشان می‌دهد وی در سقط جنین‌های غیرقانونی گسترده‌ای نیز نقش داشته است.
سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه گفت: دراین عملیات، علاوه بر کشف چند میلیون وجه نقد، بررسی تنها سه مورد از سپرده‌های بانکی متهم مشخص کرد که وی ۱۰۰ میلیارد ریال در بانک سپرده گذاری کرده است

متهم همراه با لوازم و دارو‌های غیرمجاز کشف شده تحویل مقام قضایی گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی

حمیدرضا کریمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی در دستگاه قضایی کرمانشاه تشکیل شد، گفت : با رسیدگی به این پرونده‌ها ۷۲۹ نفر محکوم شدند. 

وی افزود: مرتکبین این جرائم علاوه بر رفع تصرف و اعاده اراضی تصرفی، به حبس یا مجازات‌های جایگزین حبس محکوم شدند.

به گفته این مسئول قضایی، در این مدت ۳۵۷ هکتار از اراضی ملی که به صورت غیرمجاز تصرف شده بود به وضع سابق اعاده شد و ۸۵۹ فقره ساخت و ساز غیر مجاز در این اراضی نیز قلع و قمع شد. 

وی به آمار برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در این سال جمعا ۱۲۱۹ فقره تغییر کاربری اراضی کشاورزی شناسایی و ۵۲۷ فقره پرونده در این راستا در دستگاه قضایی تشکیل شد. 

کریمی اعلام کرد: به دنبال رسیدگی به این پرونده‌ها، ۳۵ هکتار از اراضی تغییرکاربری داده شده به وضع سابق بازگشتند. 

وی از تشکیل ۹۹ پرونده مربوط به جرایم محیط زیستی در دستگاه قضایی استان هم در این مدت خبرداد. 

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه در سال گذشته ۲.۵ هکتار از اراضی ساحلی و در حاشیه رودخانه‌های استان که مورد تصرف واقع شده بود رفع تصرف شد، افزود: ۳۹۶ حلقه چاه غیرمجاز نیز در این مدت مسدود شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • دستگیری باند قاچاق و توزیع مواد مخدر شهرستان سرخس توسط مرزبانان
  • دستگیری عامل توزیع غیرمجاز دارو در اصفهان
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • مسکن های بی خطر در دوران بارداری
  • تشکیل ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی و تخریب منابع طبیعی
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۴ شهر مازندران
  • دستگیری ۱۴۴ متخلف زیست محیطی در خراسان جنوبی
  • دستگیری عامل قتل مرد جوان با کلت کمری در شرق تهران
  • استرس می‌تواند عامل رفلاکس و سوزش معده شود؟