Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مخابرات شهرستان کلاله گفت: قبل از انقلاب تنها 12 مشترک تلفن ثابت در شهرستان کلاله داشتیم که این ارتباط توسط اپراتورهای میانی و بصورت غیر مستقیم برقرار می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، عباس خسروی در گفتگویی اظهار داشت: در حال حاضر و به برکت نظام و انقلاب 100 درصد روستاهای شهرستان کلاله دارای ارتباط مخابراتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد مشترکین تلفن ثابت این شهرستان 29215 است که به تفکیک شهر و روستا به ترتیب 17 هزار مشترک و 12 هزار و 215 مشترک می باشد.

رئیس مخابرات شهرستان کلاله ادامه داد: این در حالی است که قبل از انقلاب تنها 12 مشترک تلفن ثابت در شهرستان کلاله داشتیم که این ارتباط توسط اپراتورهای میانی و بصورت غیر مستقیم برقرار می شد.

خسروی یاداور شد: تعداد مشترکین ADSL شهرستان کلاله 4352 مشترک است که با در نظر گرفتن بیش از 170 هزار مشترک تلفن همراه، ضریب نفوذ اینترنت در شهرستان کلاله قابل توجه است.

وی در پایان گفت: در حوزه اینترنت همراه اول پیشرفت های زیادی داشتیم تا جایی که 37 روستای این شهرستان دارای اینترنت 3G و 4G هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • تلفن ثابت سازمانی
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • سامانه یکپارچه فروش خودرو تعطیل شد؟ / وزیر صمت: مشتریان باید مستقیم با خودروساز در ارتباط باشند
  • وزیر صمت: مردم مستقیم با خودروساز باید در ارتباط باشند
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان