Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@23:51:42 GMT

راه‌اندازی گشت ریلی پلیس راه آهن

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۹۱۳۹

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به راه اندازی گشت ریلی در پلیس راه آهن T از افزایش کشف ۶۵ درصدی سرقت و ۱۰۹ درصدی دستگیری سارقان از سوی این پلیس خبرداد. ناطقان: بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار شرفی در مراسم راه اندازی گشت ریلی پلیس راه آهن کشور ضمن عرض تسلیت به مناسب ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، گفت: راه اندازی این گشت در راستای صیانت و حفاظت از خطوط ریلی در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، اقدام بسیار ارزشمندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، امنیت را نیاز فطری انسان و بستری برای رشد وتعالی دانست و گفت: امروز امنیت کشور در عالی ترین شرایط قرار دارد و پلیس با پشتیبانی و حمایت مردم همیشه در صحنه، امنیت لازم برای توسعه کشور را فراهم می کند.

شرفی از راه آهن به عنوان سمبل توسعه کشور و یکی از مولفه های اقتدار ملی نام برد و گفت: ماموران پلیس راه آهن با هم افزایی خوب، درک درست از مأموریت و شناخت صحیح از نقش خود و تعامل با همکاران شرکت راه آهن رسالت خود را به نحو احسن انجام می دهند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به تعامل و ارتباط خوب بین پلیس و سایر دستگاه ها اشاره و خاطرنشان کرد: برای سنجش میزان امنیت داخلی باید به ارتباط و تعامل بین پلیس و اقشار مختلف جامعه توجه کرد.  به برکت نظام جمهوری اسلامی تعامل و ارتباط خوبی بین پلیس و مردم وجود دارد و پلیس اقتدار خود را از این تعامل به دست آورده است.

وی، عملکرد و اقدامات پلیس راه آهن کشور را مطلوب ارزیابی کرد و از افزایش ۶۵ درصدی کشف سرقت و ۱۰۹ درصدی دستگیری سارقان در ۹ ماهه امسال توسط پلیس راه آهن خبر داد.

شرفی به افزایش ۱۴ درصدی کشفیات قاچاق کالا و ارز در حوزه پلیس راه آهن اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بیش از ۳۷۰ درصد رشد داشته و همچنین در مبارزه با مواد مخدر از نظر کمی صد درصد افزایش را شاهد بوده‌ایم.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان ضمن قدردانی از مدیران شرکت راه آهن کشور به خاطر حمایت و پشتیبانی از پلیس راه آهن، اظهار امیدواری کرد: گشت پلیس ریلی در پیشگیری از حوادث در خطوط ریلی عملکرد شایسته‌ای  برای خدمت به مردم قدردان داشته باشد. منبع: ایسنا برچسب ها: راه اندازی ، گشت ریلی ، پلیس ، راه آهن

منبع: ناطقان

کلیدواژه: راه اندازی پلیس راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه، گفت: سال گذشته تعداد متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری در استان نسبت به سال قبل از آن ۱۶ درصد افزایش یافته است. - اخبار استانها -

سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: رعایت نکردن مقررات عبور و مرور در داخل شهرها از سوی عابران پیاده بیشترین عامل تصادفات و مرگ و میر افراد است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 109 نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست دادند عنوان کرد: سال گذشته حدود 70 درصد متوفیان در معابر شهری عابران پیاده بودند.

حیدری گفت: سال گذشته در مجموع 133 نفر در تصادفات ترافیکی استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 16 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد از متوفیان در معابر تندرو و بزرگراهی جان خود را از دست داده‌اند افزود: 27 نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه وجود دارد که 12 نقطه آن در شهر کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه پلیس در راستای انجام وظایف خود اقدامات کنترلی را انجام داده است عنوان کرد: در نقاط حادثه‌خیز تیم‌های گشتی مستقر هستند و در ساعات پیک ترافیک و تصادفات حضور دارند و نسبت به تخلفات به ویژه تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد.

حیدری گفت: شهرداری باید در زمینه اقدامات زیرساختی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی اقدامات موثرتری را انجام دهد.

وی افزود: بزرگراه حضرت امام(ره) و بزرگراه جانبازان دو نقطه حادثه‌خیز در استان کرمانشاه هستند و نیاز است شهرداری پل عابر پیاده نصب کند و علاوه بر این با نصب نرده یا سایر تجهیزات مانعی ایجاد کند که عابران ملزم شوند از پل استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • رشد ۱۰۷ درصدی تناژ بارگیری محمولات در راه آهن فارس
  • فیلم| تصاویری از مسیر ریلی راه آهن لرستان
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • افزایش ترانزیت ریلی کالا از گمرک رازی در مرز ایران وترکیه 
  • اتصال ریلی چین و ویتنام از طریق دو خط سریع السیر تا سال ۲۰۳۰