Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@04:55:39 GMT

همایش طلایه داران فاطمی در همدان

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۹۱۶۱

همایش طلایه داران فاطمی در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛محور مهم   همایش طلایه داران فاطمی که با حضور گسترده روحانیون، وعاظ، مبلغین علوم دینی وحوزوی وهمچنین هیاتهای مذهبی ومداحان برگزارشد تبیین دستاوردهای40 سال انقلاب با رویکردی جهادی وبهره گیری از ظرفیتهای فرهنگی تبلیغی در این زمینه بود.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری دبیر حوزه های علمیه کشور و عضور هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در سخنانی انقلاب اسلامی را بزرگترین نعمت قرن اخیر دانست وگفت : به برکت انقلاب بود که سایه ظلم واستکبار از سر جمهوری اسلامی کم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی دارای چنان عظمتی است که با وجود 40 سال توطئه ودشمنی همچنان محکم و پابرجاست به اهداف خود رسیده وبه مسیر خود ادامه می دهد.

 عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در مسیر خود هرگز دچار توقف و ایستایی نخواهد شد تاکید کرد : وظیفه همه مبلغان و روحانیون این است که دستاوردهای این انقلاب را برای مردم بازگو و تشریح کنند.

 حسینی بوشهری در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه و رسیدگی بیشتر و موثرتر مسئولان به مسائل ومشکلات اقتصادی وگرانی های اخیر گفت : نباید این گرانی ها وفشارهای اقتصادی مردم را از حمایت از انقلاب دلسرد کند.

 امام جمعه قم افزود : امروز انقلاب تثبیت شده است و بعد ازچهل سالگی پایه گذار تمدن اسلامی خواهد شد.

وی در عین حال با برشمردن تهدیدهای اصلی انقلاب به ویژه هجمه های فرهنگی سیاسی واقتصادی علیه آن ادامه داد : امروز فضای مجازی می تواند نسل جوان را نسبت به انقلاب و اهداف آن بی اعتماد و بی تفاوت کند.

در ادامه آیه اله موسوی اصفهانی، مدیر حوزهای علمیه استان همدان هم گفت : یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی بسیج توده های مردمی در نقاط مختلف جهان ضد اهداف استکبار بود.

وی بر ضرورت گسترش فرهنگ جهاد و شهادت بویژه بین نسل جوان تاکید کرد.

انتهای پیام/

برگزاری همایش طلایه داران فاطمی در همدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاطمیه ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ میلیارد تومان مطالبه چایکاران از دولت؛ تاثیر تخلفات چای دبش ادامه دارد

به گفته مدیر اجرایی سندیکای کارخانه‌های چای شمال، واردات بی‌رویه چای در سال ۱۴۰۱ به ضرردهی کارخانه‌داران انجامیده و آن‌ها توان پرداخت بهای برگ سبز چای را به سازمان چای ندارند و این امر سبب شده در اتفاقی بی‌سابقه ۱۰۵ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران از سازمان چای در سال ۱۴۰۲ به سال ۱۴۰۳ منتقل شود.

به گزارش ایلنا، محمدصادق حسنی، مدیر اجرایی سندیکای کارخانه‌های چای شمال، عقب‌نشینی تولیدکنندگان چای کشور از عرصه تولید و واگذاری تامین چای داخل را به واردات تکذیب کرد و گفت: همه کارخانه‌های چای آماده هستند با آغاز فصل برداشت چای سبز در خدمت چایکاران کشور باشند و این شایعه که کارخانه‌ها تولید را توقف کرده‌اند صحت ندارد.

وی افزود: با این حال مشکلات حقوقی برای عقد قرارداد میان کارخانه‌داران و سازمان چای کشور به وجود آمده که امیدواریم در جلسات و مذاکرات میان سندیکای کارخانجات چای شمال و سازمان چای این مشکلات رفع شود؛ این اختلافات بر سر بازپرداخت بهای برگ سبز توسط کارخانه‌داران به سازمان چای است.

حسنی در تشریح اختلافات یاد شده اظهار کرد: تا سال ۱۴۰۱ سازمان چای مطالبات چایکاران را به راحتی و از محل پرداخت بهای برگ سبز توسط کارخانه‌داران پرداخت می‌کرد، در سال ۱۴۰۱ وزارت جهاد کشاورزی به وظایف خود مبنی بر تنظیم بازار عمل نکرد و واردات ۱۱۱ هزار تنی چای را در این سال رقم زد در حالی که متوسط واردات هر ساله حدود ۶۵ هزار تن بود و در نتیجه تخلفاتی که از سوی شرکت چای دبش سر زد واردات چای از میانگین هر ساله به میزان قابل‌توجهی تجاوز کرد.

وی تصریح کرد: این اتفاق تعادل بازار چای کشور را در سال ۱۴۰۲ بر هم ریخت و کارخانجات چای با مازاد چای خشک در بازار روبه‌رو شدند و نتوانستند محصول خود را با قیمت مناسب عرضه کنند. موفق نبودن کارخانه‌داران در فروش محصول چای و کسب درآمد حاصل از آن سبب شد نتوانند بهای برگ سبز سال را در محدوده زمانی تعیین‌شده به سازمان چای پرداخت کنند و سازمان چای که از محل درآمد حاصل از پرداخت بهای برگ سبز از سوی کارخانه‌داران مبالغ مربوط به خرید تضمینی چای را با چایکاران تسویه می‌کند در تسویه حساب با آن‌ها دچار مشکل شده است.

به گفته حسنی پیش از سال ۱۴۰۱ هیچ‌گاه مطالبات چایکاران از دولت از سالی به سال بعد منتقل نمی‌شد، اما در سال ۱۴۰۲، ۱۰۵ میلیارد تومان از مطالبات آن‌ها به سال ۱۴۰۳ منتقل شده است.

مدیر اجرایی سندیکای کارخانه‌های چای شمال گفت: در چین شرایطی سندیکا خواهان این است که دولت در پرداخت مبالغ مربوط به خرید تضمینی از چایکاران را معطل پرداخت کارخانه‌داران نگه ندارد.

وی اظهار کرد: وقتی دولت ارز نیمایی لازم برای واردات ۱۱۱ هزار تن را به یک شرکت اختصاص داده پس در تامین منابع مالی برای تسویه‌حساب با چایکاران مشکلی ندارد.

کارخانجات چای ۵۰۰ میلیارد تومان وام گرفته‌اند

حسنی در تشریح مشکلات کنونی کارخانجات گفت: چایکاران برای تسویه بهای بزرگ سبز به سازمان چای در سال ۱۴۰۲ مجبور شدند یک سوم محصول خود را با قیمت تمام شده تولید بفروشند.

وی افزود: سازمان چای کشور اسنادی دارد که نشان می‌دهد خود این سازمان کارخانجات چای را به بانک‌های کشاورزی و توسعه تعاون برای دریافت وام معرفی کرده و یا از صندوق توسعه چای به کارخانجات وام داده است و کارخانجات تاکنون بیشتر از ۵۰۰ میلیارد تومان وام گرفته‌اند تا بتوانند بهای برگ سبز سال ۱۴۰۲ را به سازمان چای پرداخت کنند با این حال، اما ۱۰۵ میلیارد تومان از بدهی کارخانجات به سازمان چای در سال ۱۴۰۲ به سال ۱۴۰۳ منتقل شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی ۴۴ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان به دستگاه قضایی
  • راه شهید فهمیده ادامه دارد
  • سلامت مردم قربانی هیچ توسعه ای در استان نخواهد شد
  • صنعت پاک، دانش بنیان و کارآفرینان از مزیت‌های استان یزد است
  • برنامه های حوزه هنری همدان در هفته هنر انقلاب اسلامی
  • ۱۰۵ میلیارد تومان مطالبه چایکاران از دولت؛ تاثیر تخلفات چای دبش ادامه دارد
  • پیام آیت‌الله موحدی کرمانی به منتخبان جدید مجلس
  • پیام آیت الله موحدی کرمانی به منتخبان جدید مجلس
  • نشست شورای وحدت برای تحول آغاز شد
  • نشست وحدت برای تحول آغاز شد