Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با برگزاری جام تختی در اندیمشک، سالن شهید سروندی این شهرستان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاح رسمی سالن ۲۵۰۰ نفری سالن ورزشی شهید سروندی اندیمشک استان خوزستان با حضور وزیر ورزش و جوانان و در حاشیه مراسم افتتاحیه رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش پس از افتتاح این سالن نظاره گر رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی شد.

سپس مراسم افتتاحیه این رقابت ها با حضور وزیر ورزش، مسئولان استانی و مسئولان فدراسیون کشتی و پیشکسوتان کشتی، نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام تختی و در میان استقبال چشمگیر کشتی دوستان خوزستانی که سالن را مملو از جمعیت کرده بودند برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دختران و پسران خردسال با لباس های محلی خوزستان و شاخه های گل رژه رفتند و با تشویق تماشاگران همراه شدند.

تعدادی از بانوان خوزستانی نیز که برای برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن حاضر شده بودند، با حضور در سالن مسابقات ضمن تماشای تعدادی از رقابت های کشتی، از نزدیک شاهد مراسم افتتاحیه بودند.

 تعدادی از پیشکسوتان ورزش خوزستان نیز در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات کشتی فرنگی جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در حالی برگزار می‌شود که اکثر مدعیان اصلی حضور ندارند، اما در برخی اوزان گره ملی‌پوش جهانی و امیدهای جهان گشوده خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در روزهای 6 و 7 اردیبهشت (امروز و فردا) در اهواز برگزار خواهد شد، جایی که به نظر باتوجه به غیبت ستاره‌های معاف شده، محلی برای نمایش خوب جوانان و ورود آنها به چرخه انتخابی بزرگسالان برای مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و زیر 23 سال جهان خواهد بود.

پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی و میثم دلخانی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امین کاویانی‌نژاد و امیر عبدی در 77 کیلو، احسان گرمسیری و محمدعلی گرایی که به او در چرخه 82 کیلوگرم شانس داده شده در این وزن، علیرضا مُهمدی و ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم از جمله کشتی‌گیرانی هستند که از شرکت در جام تختی معافند.

در مقابل نفراتی چون محمدهادی شعبانی و محمد حسینوند در 55 کیلو، علیرضا نجاتی، محمدمهدی غلامپور، پویا ناصرپور و امید آرامی در 60 کیلو، عرفان جرکنی  و عارف محمدی در 63 کیلو، محمدجواد رضایی و احمدرضا محسن‌نژاد در 67 کیلو، دانیال سهرابی و سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلو، علی اسکو در 77 کیلو، محمد ناقوسی و جمال اسماعیلی در 82 کیلو، رامین طاهری و بهروز هدایت در 87 کیلو، مهدی فلاح، علی عابدی درزی و وحید دادخواه در 97 کیلو و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم از جمله مدعیانی هستند که سهمیه حضور در جام تختی را دریافت کرده‌اند و باید دید همه آنها وارد رقابت با سایر کشتی‌گیران اوزان خود خواهند شد یا نه.

جام تختی هرچند بدون حضور مدعیان اصلی اوزان دهگانه برگزار می‌شود اما در برخی اوزان می‌تواند گره انتخاب ملی‌پوش اوزان غیرالمپیکی و همچنین نفرات اعزامی به مسابقات امیدهای جهان را باز کند، بنابراین میدان کم اهمیتی در چرخه سال 2024 نخواهد بود. به نظر این رقابت‌ها میدان خوبی برای جوانان است که بتوانند خودشان را به تقویم فنی سال 2024 کادرفنی تیم ملی بزرگسالان دیکته کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • حضور وزیر ورزش در مراسم واگذاری سرخابی
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز