Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@20:37:22 GMT

اقتدار انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شده است

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۹۲۴۰

اقتدار انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شده است

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و ایثاگران استان در دیدار با خانواده دو شهید و سه جانباز روستاهای توابع دهگلان که در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و کنگره 5400 شهید کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی مرهون خون شهداست و ایثارگری این عزیزان سبب حفظ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: شهدا با تأسی به اهل بیت (ع) برای مقابله با باطل جهاد کردند و صبر و بردباری خانواده‌های آنان ادامه دهنده خط سرخ حسینی و راه شهدای عزیز است.
نجفی عنوان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ دانست که وظیفه تک تک مسئولان است.
وی اعلام کرد: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است که در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.
ارشدی، بخشدار بلبلان آباد با اشاره به اینکه شهادت والاترین توفیقی بوده که نصیب شهدا شده است، گفت: همه ملت ایران زندگی مادی و معنوی خود را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان انقلاب اسلامی هستند.
یادآور می‌شود؛ در این دیدار از خانواده دو شهید در روستای هلیزآباد شهید محمدرحیم اشرفی و شهید هیرش کریمی و دو خانواده شهید در شهربلبان آباد شهید حسن محمدی و شهید منصور محمدی و سه جانباز معزز اله محمد محمدی، علی محمدی، علی ناصرآبادی و آزاده سرافراز محمود رستمی در شهر دهگلان تجلیل شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان اجتماعی رضا نجفی دهگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به دوم اردبیهشت روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این مجموعه و سازمان منشا خدمات، برکات و عزت افرینی‌ها و اقتدار نظام اسلامی است که در چند روز گذشته با نمایش قدرت، وعده صادق را به دشمانان دیکته کردند.

امام جمعه ساری دربخش دیگری ازخطبه‌های نماز، افزود: ورزشکاران ما یک جامعه ارزشی و ارزش مدار هستند به خصوص ورزشکاران ورزش‌های بومی که ۵ هزار شهید دفاع مقدس و ۱۰۰ شهید مدافع حرم از ورزشکاران هستند.

او گفت: موفقیت اخیر کشتی گیران کشور که اکثر این قهرمانان را مازندرانی‌ها تشکیل می‌دادند موجب شادی دل مردم و قلب رهبر معظم انقلاب شد که با پیام تبریک ایشان را به همراه داشت.

ایت الله محمدی لایینی افزود:اگر به آموزش و پرورش توجه نشود انقلاب فرهنگی به وجود نخواهد امد و با رها سازی سیستم آموزش و پرورش به غیرانتفاعی و بخش‌های خصوصی و شخصی، بخشی از آنها نگاه و التزام ارزشی و دینی و فرهنگ متعالی اسلامی را ندارند که باید اموزش و پرورش به مدارس دولتی قوی برگزدد و برون سپاری‌ها جمع شود.

نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از وضعیت استان در مورد زباله و پسماند، افزود: باید زباله‌های خشک و‌تر از مبدا تفکیک شود، زباله‌ای که به طلای سیاه می‌شناسند، اما برای مازندران به یک معظل تبدیل شده است.

ایت الله محمدی لایینی با تاکید بر اینکه مسئولان در فصل کشاورزی به فکر رفع دغدغه‌های کشاورزان باشند، گفت: فصل کشاورزی است و باید با تدابیر مناسب جامعه کشاورزی بدون دغدغه به کشاورزی بپردازند و مسئولان باید برای تامین اب زمین‌های کشاورزی تدبیر کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق،نماد اقتدار کشور
  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • اقتدار و عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست