Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:58:45 GMT

هاوانا: تجاوز علیه ونزوئلا باید پایان پذیرد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۹۹۳۱۹

هاوانا: تجاوز علیه ونزوئلا باید پایان پذیرد

دولت کوبا،تلاش از طریق یک کودتای نظامی در جمهوری بولیواری ونزوئلا برای اعمال یک دولت عروسکی که تحت امر ایالات متحده است را قاطعانه محکوم و رد می کند و همبستگی کامل خود را با دولت رئیس جمهور قانونی این کشور ، نیکولاس مادورو موروس ، اعلام می دارد.

به گزارش ایسنا، دولت کوبا در بیانیه‌ای در خصوص اوضاع ونزوئلا اعلام کرد: اهداف اولیه این گونه اقدامات علیه ونزوئلا ، کنترل منابع عظیم این کشور خواهر و نابود کردن ارزش مثال زدنی این کشور چون یک فرایند رها سازی ، دفاع ، کرامت و استقلال در آمریکای ما (لاتین ) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان گونه که رئیس جمهور  میگوئل دیاز – کانل برمودز بیان کرد امروز حاکمیت ملت های ما در نوع نگرش ما نسبت به ونزوئلا حل و بررسی می‌شود ، حمایت از حق مشروع ملت خواهر  برای تعیین  سرنوشت در حقیقت دفاع از کرامت همه ما است.
در ادامه این بیانیه آمده است: نباید تلاش های دیگر همچون کودتای نظامی سال ۲۰۰۲ ، کودتای صنعت نفت سال ۲۰۰۳، دستورالعمل تهاجمی ایالات متحده که ونزوئلا رایک "تهدید غیر معمول و فوق العاده برای امنیت ملی و سیاست خارجی"  ابر قدرت می‌نامد، اقدامات یکجانبه  اجباری، فراخوان کودتای نظامی علیه دولت قانونی ونزوئلا ، هشدار رئیس جمهور ایالت متحده به استفاده از " گزینه احتمالی  نظامی " و تلاش برای ترور رئیس جمهور مادورو در تاریخ ۴ اوت را فراموش کنیم. اقدامات گروهی از کشورها و نقش شرم آور سازمان کشورهای آمریکایی (OAS ) ، یک تلاش جدید و ناامیدانه برای اجرای سیاست تغییر نظام است ، که تا به حال به دلایل غیر قابل انکار  مقاومت مردم ونزوئلا و خواسته آن ها برای دفاع از حاکمیت ملی میسر نشده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كوبا ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • مصائب یک سرلشگر ارتش