Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان البرز محدودیت های ترافیکی محور کرج - چالوس در روزهای پایانی هفته را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، سرهنگ رضا گودرزی با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی به دلیل تامین نظم و امنیت جاده اعمال می شود، اظهار کرد: تردد انواع خودرو از ساعت ١٤ تا ٢٤ روز جمعه پنجم بهمن ماه از وسایل نقلیه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محور تردد انواع خودرو از ساعت ١٧ تا ٢٤ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: تردد موتور سیکلت از ساعت ١٢ ظهر روز گذشته تا ساعت شش بامداد روز شنبه ششم بهمن ماه از محور کرج - چالوس و بلعکس ممنوع است.

سرهنگ گودرزی گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس نیز ممنوع است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی محور سوادکوه در محدوده تونل چپ دره تا ۵ اردیبهشت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه،  سرهنگ یدالله جهان تاب با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره در محور سوادکوه، محور فوق از یکم اردیبهشت ماه 1403 به مدت 5 روز ، در زمان اجرای عملیات مسدود شده است.

وی افزود: به منظور اجرای عملیات تعمیرات اساسی و بهسازی تونل چپ دره محدودیت در رفت و آمد داریم.

وی با بیان این که این محدودیت به صورت شبانه روزی است، تصریح کرد: تردد در زمان اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از مسیر کناری تونل چپ دره انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان با مقررات راهنمایی و رانندگی هرگونه اطلاعات را با شماره گیری شماره‌های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 می‌توانند به دست آورند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد