Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی فراغت بانوان شهرستان خوسف با حضور ۴۰ تیم در پنچ رشته یک قل دو قل، بسکتبال، دارت، بدمینتون و طناب زنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «فاطمه چهکندی نژاد» امروز (۴دی) در این مراسم اظهار کرد: این جشنواره ویژه شاغلان و غیر شاغلان با حضور 40 تیم برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ورزش و جوانان شهرستان خوسف ادامه داد: در این جشنواره تیم هایی از خوسف، خور، معصوم آباد، سیوجان و نصرآباد در رشته های یک قل دو قل، بسکتبال، دارت، بدمینتون و طناب زنی شرکت کرده اند.

 

چهکندی نژاد ادامه داد: تیم های سه نفره مادر، مادربزرگ و دختر ملزم به انتخاب سه رشته از این پنج رشته بودند که بعد از جمع بندی امتیازات، تیم قهرمان و نایب قهرمان و تیم سوم انتخاب شد که تیم اول از روستای معصوم آباد، تیم دوم از خوسف و تیم سوم از خور انتخاب شدند.

 

مسابقات کین کیوکشین کاراته شرق کشور به میزبانی خوسف برگزار می شود

وی در حاشیه این جشنواره به خبرنگار شبستان، اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر، پیاده روی در روستای ماژان برگزار شد.

 

رئیس ورزش و جوانان شهرستان خوسف گفت: در 25 بهمن ماه مسابقات کاراته شرق کشور به میزبانی خوسف برگزار می شود که از مهمترین برنامه اداره ورزش و جوانان در دهه فجر است.

 

چهکندی نژاد با بیان اینکه مسابقات شهرستانی در رشته های پینگ پونگ، دارکت، فوتبال دستی هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان در دهه فجر برگزار می شود، تصریح کرد: همچنین در سطح روستاها هم جشنواره های ورزشی در خور، معصوم آباد و معدن قلعه زری دنبال می شود.

 

وی با بیان اینکه 40 سال ورزش، 40 برنامه ورزشی در شهرستان خوسف اجرا می شود، گفت: ورزش شهرستان خوسف از گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی داشته به نحوی که حضور در پیاده روی ها از 40 نفر به هزاران نفر افزایش یافته است.

 

رئیس ورزش و جوانان شهرستان خوسف با بیان اینکه هم اکنون ورزش در شهرستان خوسف نهادینه شده است، افزود: بانوان این شهرستان که ستون هر خانواده ای هستند در مسابقات ورزشی و همایش ها بسیار درخشیده اند و در رشته های ایروبیک، تکواندو، کاراته، ورزش پهلوانی، ژیمناستیک، فوتبال، والیبال که به صورت تمرینی در شهرستان برگزار می شود، حضور دارند.

 

چهکندی نژاد با اشاره به دستاوردهای انقلاب در طول چهل سال، افزود: در شش سال پیش ورزش شهرستان خوسف منوط به دو ورزش فوتبال و والیبال بوده در حالی که هم اکنون ورزشکاران شهرستانی استعدادیابی شده اند و در مسابقات کشوری حرفی برای گفتن دارند.

 

کسب رتبه های کشوری ورزشکاران خوسف

وی ادامه داد: در رشته باستانی در کشتی، کاراته و کنگ فو شهرستان خوسف رتبه های کشوری را کسب کرده اند و در سال های گذشته هم در دو مرحله در رشته های چوب کشی این شهرستان، مقام کشور را کسب کرده است و در واقع این شهرستان هم اکنون از سمت همگانی کردن ورزش به سمت قهرمانی روی آورده است.

 

رئیس ورزش و جوانان شهرستان خوسف تصریح کرد: هم اکنون به دنبال قهرمان پروری و استعدادپروری در تمام رشته ها هستیم و این قهرمان پروری نمود این است که با وجود تمام کمبودها در مباحث زیر ساختی در شهرستان خوسف، اداره ورزش و جوانان از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرده، تا نشاط را در جامعه برقرار کند.

 

هر روستا، یک رشته ورزشی

وی به طرح هر روستا یک رشته ورزشی اشاره کرد و گفت: در هر روستا یک رشته ورزشی دنبال می شود و سعی شده از ظرفیت مساجد در مقوله ورزش همگانی استفاده شود.

 

رئیس ورزش و جوانان شهرستان خوسف افزود: در روستاهای سیوجان، خور، معصوم آباد و تقاب رشته ورزشی کاراته بسیار مورد استقبال جوانان قرار گرفته است به نحوی که در روستای سیوجان 50 نفر در رشته کاراته ثبت نام کرده اند که این رشته ها در مساجد دنبال می شود.

 

نقطه قوت شهرستان خوسف، برگزاری جشنواره های ورزشی است

چهکندی نژاد گفت: نقطه قوت شهرستان خوسف، برگزاری جشنواره های ورزشی بوده که خود سبب توسعه اقتصاد ورزش، معرفی شهرستان و حضور توریسم ها بوده و به یک قدرت در عرصه های ورزشی تبدیل شده است که حرفی برای گفتن چه در رشته های قهرمانی و چه رشته های کشوری در کشور دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در ارزیابی های مردمی ورزش خوسف در میان مردم پیشرفت هایی را داشته و همواره مردم به دنبال حضور در مسابقات و همایش های ورزشی مخصوصا دق اکبرآباد، آرک و جنگل نخاب و روستاهای هدف گردشگری هستند.

 

رئیس ورزش و جوانان شهرستان خوسف یادآور شد: کمک به اقتصاد ورزشی و توریسم ورزشی و معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان خوسف از مزایای برگزاری همایش های ورزشی در شهرستان خوسف بوده که در این خصوص دستگاه های اجرایی هم همکاری همه جانبه ای در خصوص توسعه ورزش شهرستان دارند.

 

 

 

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هرمزگان انقلاب مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع خوسف ورزش همگانی مسابقات ورزشی ورزش و جوانان خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور