Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیاتک اعتراف کرد از کودکی هوادار میلان بوده و رویایش به واقعیت پیوسته است.

طرفداری- کریستوف پیاتک، مهاجم جدید میلان، امروز در نشست مطبوعاتی به هواداران و خبرنگاران معرفی شد. این مهاجم لهستانی که در اولین صحبت هایش به عنوان بازیکن روسونری گفت:

برای من این انتقال یک قدم رو به جلوی دیگر بود. امیدوارم بتوانم در کنار کوترونه خوب بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم گل های زیادی به ثمر برسانیم و همه چیز خوب پیش رود. فکرش را هم نمی کردم به میلان بیایم. در کنارم مالدینی نشسته، کسی که همیشه تحسینش کرده ام. به شخصه برایم افتخار بزرگی است.

من همیشه آماده ام؛ آماده، زاده شده ام. همه کار خواهم کرد تا میلان را به لیگ قهرمانان اروپا برسانم. برای میلان خواهم جنگید. در کودکی هوادار این تیم بودم و رویای بازی برای میلان را در سر داشتم. الان هم درست کنار افسانه هایی چون مالدینی و لئوناردو نشسته ام. امیدوارم در زمین توانایی هایم را نشان دهم. البته که همه چیز در زمین مشخص خواهد شد.

بودن در میلان برایم باعث خوشایندی است. یک مهاجمم و قطعا دوست دارم همیشه گل بزنم. سخت تلاش خواهم کرد و بعد از آن، خواهیم دید چه می شود. همیشه به خودم باور داشتم و در زمان پیوستن به جنوا، می خواستم خودی نشان دهم. گلزنی برایم مهم است، چون یک مهاجم هستم. من همان پیاتکِ جنوا هستم. آن عکس فتوشاپ نیست، من در کودکی هوادار میلان بودم و به رویایم رسیدم. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگرانی که از کودکی به شهرت رسیدند (فیلم)

 

 

 

منبع : برترین ها 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم) اشک‌های یوسف تیموری در تشییع رضا داوودنژاد (فیلم) شرط جالب بازگشت ترانه علیدوستی و فاطمه معتمدآریا به سینما (فیلم)

دیگر خبرها

  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • بازیگرانی که از کودکی به شهرت رسیدند (فیلم)
  • غیر رسمی؛ اولیویه ژیرو به لس آنجلس اف سی پیوست
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • عکس دیده نشده کودکی ترانه علیدوستی در آغوش پدر
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر