Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم اعلام کرد: این مرکز بر اساس مجوزهای اخذ شده قصد دارد به منظور تکمیل سهمیه نیروی امریه خود از بین دانش آموختگان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی امریه سربازی که دارای شرایط تحت عنوان امریه خدمت سربازی در مراکز تابع استان ها و تهران در رشته های مورد نیاز باشند، دعوت به همکاری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متقاضیان در صورت تمایل به گذراندن خدمت سربازی تحت عنوان سرباز امریه باید شرایط زیر را دارا باشند:

خانواده ایثارگران (فرزند یا برادر شهدا، جاویدالاثرها، جانبازان، آزادگان، و فرزند رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه جبهه)

ایتام

افراد متاهل

افراد معاف از رزم

افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی

نخبگان، استعدادهای برتر، حافظان قرآن و قاریان برتر

دارای حداقل ۶ ماه سابقه بسیجی فعال

اعزامی اردیبهشت ماه ۹۸

دارای شرایط ذکر شده در سامانه فراخوان (قسمت مهارتهای مورد نیاز)

آن دسته از مشمولان که دارای شرایط فوق هستند و تمایل دارند به عنوان امریه در این مرکز خدمت مقدس سربازی خود را سپری کنند، می توانند تا ۲۰ بهمن ۹۷ با مراجعه به لینک http://req.mjazb.ir/ نسبت به ثبت درخواست و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام کنند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رساله دکتری مهشید طالبی صومعه‌سرایی عضو هیئت علمی گروه جامعه شناسی این واحد با عنوان بررسی جامعه‌شناختی ۵۰ سال حکمرانی آب در ایران و تأثیرات اجتماعی و سیاسی آن بر جامعه، با تمرکز بر طرح انتقال بین حوضه‌ای آب از سرشاخه کارون به فلات مرکز، حائز رتبه برتر در نخستین جایزه ملی قانون شد.

نخستین جایزه ملی قانون با هدف توجه و تقویت شأن قانون‌گذاری مجلس همراه با مشارکت فراگیر دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، موسسات علمی، پژوهشی و پژوهشگران، پژوهشگاه قوه قضاییه، پژوهشکده شورای نگهبان و کانون وکلای دادگستری، در ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ با حضور محمدباقر قالیباف در تالار مدرس مجلس شورای اسلامی، برگزار شد.

براساس این گزارش، مهشید طالبی صومعه‌سرایی در این رویداد «نشان ملی قانون» را از قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دریافت کرد. همچنین این رساله پیش از این نیز حائز رتبه دوم بخش بزرگسال جشنواره بین‌المللی فارابی شده و کتاب تالیفی از آن نیز به عنوان کتاب برتر در هفتمین جشنواره مهندسی و مدیریت آب ایران مورد تقدیر قرار گرفت.

گفتنی است؛ در نخستین دوره آئین جایزه ملی قانون، بیش از یک هزار و ۱۰۰ اثر در سه بخش پژوهش، آموزش و نظارت از سوی مجلس شورای اسلامی دریافت شد. پس از دریافت آثار، داوری تخصصی از سوی استادان شاخص و صاحب‌نظر در ۳ محور تخصصی شامل محور حکمرانی، سیاسی و حقوقی، محور زیربنایی، امور تولیدی و اقتصادی و محور اجتماعی، فرهنگی و مدیریت در چهار قالب کتاب، مقاله، پایان نامه و گزارش، صورت پذیرفت. همچنین در چهار محور اجرایی و حاکمیتی شامل تصویب، اجرا، نظارت و تبعیت از قانون، در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری