Web Analytics Made Easy - Statcounter

حساس‌ترین دیدار هفته پایانی لیگ برتر والیبال بانوان، در غیاب نمایندگان فدراسیون، با استقبال زیادی از جانب بانوان اصفهانی رو به رو شد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حساس‌ترین دیدار هفته پایانی لیگ برتر والیبال بانوان، در غیاب نمایندگان فدراسیون، با استقبال زیادی از جانب بانوان اصفهانی رو به رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های والیبال بانوان ذوب‌آهن و نامی‌نو اصفهان در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند تا در یک دربی تمام عیار اصفهانی، سرنوشت قهرمان این دوره از رقابت‌ها را مشخص کنند.

ذوب‌آهن در امتیازات و ست شماری با پیکان برابر بوده و تنها به خاطر اختلاف پوئن در رده دوم جدول رده بندی جای گرفته و هنوز برای رسیدن به قهرمانی شانس داشت. نامی‌نو نیز برای باقی ماندن در رده سوم جدول باید حداقل در یک ست پیروز می شد و همین امر حساسیت این دیدار را به اوج خود رسانده بود.

این دیدار با توجه به حساسیت بالایی که داشت با استقبال خوبی از جانب بانوان اصفهانی روبه‌رو شده و تماشاگران حاضر در سالن که عمدتا هوادار ذوب آهن بودند، با شور و هیجان بالا به تشویق تیم خود می‌پرداختند.

نکته جالب توجه این دیدار غیبت معنادار مسئولان فدراسیون والیبال در سالن ملت اصفهان بود. با وجود آنکه ذوب‌آهن هنوز شانس رسیدن به عنوان قهرمانی را داشت، اما فدراسیون والیبال نماینده‌ای برای این دیدار نفرستاده و تنها زرنویس‌زاده به عنوان ناظر سازمان لیگ در سالن ملت حضور داشت.

بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن: تا آخرین ثانیه‌ها قهرمان مشخص نمی‌شودهفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان؛ قهرمانی به پیکان می‌رسد یا ذوب‌آهن؟ بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن: نباید مقابل رقبا امتیاز زیادی از دست بدهیم با توجه به نتیجه ای که در دیدار همزمان پیکان و مبنا تجارت کاسپین رقم خورد، ذوب آهن اصفهان در رقابتی نزدیک و نفسگیر قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد.

انتهای پیام/

R41346/P4001/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله دو هفته تا اعزام تیم‌های ملی تکواندو به مسابقات قهرمانی آسیا، جلسه فنی تیم ملی در بخش کیورگی (مبارزه) با حضور مسئولان فدراسیون، اعضای کادر فنی و ملی پوشان در هر دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

در این جلسه هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو مسائل فنی را برای ملی پوشان تشریح و برخی از تجربیات خود را در اختیار ملی پوشان قرار داد. همچنین دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیرفنی تیم‌های ملی در خصوص مسائل فنی، روحی و روانی مباحثی را مطرح کرد.

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6086061

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر