Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ژاپن با شکست ویتنام در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها راه یافت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ژاپن از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا، در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف تیم ملی ویتنام رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایو یوشیدا در دقیقه ۲۴ برای ژاپن گلزنی کرد، اما پس از بازبینی صحنه از طریق VAR، این گل به دلیل خطای هند یوشیدا ، مردود اعلام شد. در نیمه دوم اما کمک‌داور ویدیویی به نفع ژاپن عمل کرد. محمد عبدالله داور مسابقه با کمک VAR، یک پنالتی به سود سامورایی‌ها اعلام کرد که ریتسو دوان در دقیقه ۵۷، این پنالتی را وارد دروازه ویتنام کرد.

بیشتر بخوانید:

تیم‌هایی که با دریافت اولین گل حذف شدند

ژاپن در هر پنج دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با اختلاف یک گل به برتری رسیده است.

با این نتیجه، تیم ملی ژاپن از ساعت ۱۷:۳۰ روز دوشنبه، در دور نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده دیدار تیم‌های ملی ایران و چین می‌رود.

عبدالله در این مسابقه، تین دونگ و دوان وان‌هو از ویتنام را با کارت زرد جریمه کرد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا مرضیه هاشمی تیم ملی ژاپن جام ملت های آسیا 2019 صعود فوتبال نیمه نهایی ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۹۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید

 دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با صعود یکی دیگر از نمایندگان فوتبال آلمان به مرحله نیمه نهایی مسابقات دنبال شد.

به گزارش تسنیم، در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ، تیم فوتبال بایرن مونیخ موفق شد حریف خود آرسنال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل دقیقه 63 یاشوا کیمیش با پاسی از رافائل گوئریرو باعث شد که باواریایی‌ها بازی خانگی‌ خود برابر توپچی‌ها را ببرند و با توجه به تساوی 2-2 دور رفت در لندن، این شاگردان توماس توخل بودند که با برتری 3 بر 2 در مجموع دو بازی، جواز صعود به مرحله بعدی را کسب کردند.

به این ترتیب باواریایی‌ها که این هفته قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کردند، هنوز این شانس را دارند که فصل را با یک جام به پایان برسانند. آنها اما برای رسیدن به ایستگاه پایانی مسابقات باید از سد برنده مصاف منچسترسیتی و رئال مادرید بگذرند، نبردی که بازی رفت آن روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت و بازی برگشتش روز 18 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ بعد از پاری‌سن‌ژرمن و بوروسیا دورتموند سومین تیمی است که در این فصل به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا می‌کند. این سیزدهمین بار در تاریخ باواریایی‌هاست که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آلیانس آره میزبان قرمزها فینال لیگ قهرمانان اروپا/ اعلام ترکیب بایرن و پاری‌سن‌ژرمن

دیگر خبرها

  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • شگفتی بزرگ جام: لغزش سامورایی‌ها در اولین گام
  • سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان
  • یوزهای ایرانی آماده انتقام از سامورایی‌ها
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ تعویق مصاف العین با الهلال به چهارشنبه
  • یوزها به دنبال پس گرفتن قهرمانی از سامورایی‌ها
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال