Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@19:35:39 GMT

برگزاری سومین همایش علمداران حسینی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۰۳۵۹

سومین همایش علمداران حسینی و طلایه‌داران فاطمی با محوریت تجلیل از خادمان معرفتی نهضت حسینی در اردبیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سومین همایش علمداران حسینی از عصر پنجشنبه در مجتمع فرهنگی و هنری ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

  در این همایش۴۰ خادم معرفتی حسینی اردبیل که از ابتدای ماه محرم زیر نظر کارشناسان دینی ارزیابی شده بودند شناسایی و مورد تجلیل واقع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  برنامه مذکور که با تشکیل هشت کمیته تخصصی و مشارکت بسیج مداحان، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی و قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه زهرا (س) استان اردبیل پیگیری شد با معرفی خادمان شاخص حسینی به کار خود پایان داد.    به گزارش خبرنگار مهر، یکی از مهمترین محورهای درنظر گرفته شده در آئین تجلیل از خادمان حسینی، معرفی مساجد و علمایی بود که در دهه اول ماه محرم پیش از شروع مراسم عزاداری مراسم سخنرانی برپا کرده و به شکل مناسبی فلسفه عزادارای را در بین جوانان تبیین کردند.   با توجه به ضرورت احیای بصیرت حسینی در دهه اول ماه محرم تاکید ویژه‌ای در بهره‌گیری از علما و صاحب نظران علوم دینی در تشریح فلسفه قیام عاشورا و بیان زوایای مختلف آن وجود داشته و بهره‌گیری از این امکان ضروری به نظر می‌رسید.   انتخاب قاریان برتر قرآنی، هیئت امنای برتر و مساجدی که همکاری مناسبی در پربارتر برگزار شدن برنامه‌های عزادارای ماه محرم و صفر داشتند و تجلیل از فعالان مراسم گرامیداشت اربعین و رسانه‌ها از دیگر بخش‌های این همایش بود.   گفتنی است از برنامه‌های درنظر گرفته شده این مراسم، خیرمقدم گویی دبیر اجرایی قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س)، اجرای گروه سرود اتحادیه انجمن‌های اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی، سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی اراکی و تجلیل از خادمین برگزیده حسینی بود.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد

رئیس کمیته برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه سومین جشنواره پژواک اعلام کرد که پیمان طالبی اجرای مراسم افتتاحیه این جشنواره را برعهده دارد که چهارم اردیبهشت‌ برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جشنواره مستند رادیویی «پژواک» برای سومین بار برگزار می‌شود و این بار رادیویی‌ها شاهد یک افتتاحیه جذاب با هدایتِ تهیه‌کننده و کارگردان برنامه طنز «صبح جمعه با شما» خواهند بود.

ساجد قدوسیان که به عنوان تهیه‌کننده و کارگردان «صبح جمعه با شما» شناخته می‌‌شود رئیس کمیته برگزاری افتتاحیه و اختتامیه جشنواره پژواک و کارگردان برنامه است. او درباره جزئیات افتتاحیه گفت: مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک روز چهارم اردیبهشت همزمان با سالگرد رادیو در استودیو شماره یک ساختمان شهدای رادیو ساعت 15 برگزار می‌شود. اجرای مراسم هم برعهده پیمان طالبی است.

خبر معاون صدا از راه‌اندازی رادیو بانوان تا سهم کودکان

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه بخش‌های متنوعی دارد، تصریح کرد: در این مراسم قرار است از محمد قربانی، پیشکسوت رادیو تقدیر کنیم. همچنین خاطره بازی با حضور هنرمندان از دیگر بخش‌های این مراسم است.

قدوسیان همچنین تأکید کرده که قرار است نمایش‌های طنز با محوریت مباحثی که رادیویی‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، اجرا شود. محمد قربانی از پیشکسوتان رادیو است که به تاریخ شفاهی رادیو شهره است. او از دهه 40 راهی رادیو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • اصل کار شورای هماهنگی اجرای مراسم بر مبنای حکومت است
  • پیمان طالبی مجری افتتاحیه جشنواره رادیو شد
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • آخرین جزییات از مراسم افتتاحیه سومین جشنواره پژواک رادیو
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • تجلیل از سپاهیان استان اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان