Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: در پی اصلاح اساسنامه و توسعه تشکیلاتی جامعه روحانیت مبارز کشور، نشستی با حضور احزاب و تشکل های ولایی، ارزشی و انقلابی در ساختمان مرکزی جامعه روحانیت مبارز به ریاست آیت الله موحدی کرمانی برگزار شد.   به گزارش تسنیم، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین موسی پور مسئول کمیته تشکیلات جامعه روحانیت مبارز کشور با اشاره به پیشینه و سابقه فعالیت جامعه روحانیت مبارز به تبیین اهداف این نشست مبتنی بر ارائه گزارش تحولات جدید این نهاد و دعوت به همگرائی بیشتر نیروهای ارزشی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی دبیرعالی جامعه روحانیت مبارز کشور تحولات جدید و رویکرد جامعه روحانیت  را تشریح کرد و افزود: جهت‌گیری جدید این نهاد بر اساس همگرایی، توسعه فعالیت‌های دینی و اجتماعی و گسترش و تعمیق ارتباطات با اقشار مختلف مردم و پیگیری جدی منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از گذشت بیش از 4 دهه از فعالیت جامعه روحانیت مبارز، امروز فرصت مناسبی برای بازنگری و ارزیابی مسیر پیموده شده فراهم گشته است که در اساسنامه جدید مورد توجه قرار گرفته است.

در پایان جلسه دبیران کل، مسئولین تشکل‌ها و گروه‌های دعوت شده ضمن استقبال از حرکت و اقدامات اخیر جامعه روحانیت مبارز کشور، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات و ارائه پیشنهادات پرداختند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جامعه روحانیت مبارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در نشست خبری مشترک دیدگاه‌ها و مواضع خود در قبال منطقه و همچنین طرف مقابل را مطرح کردند.

السودانی در این نشست خبری گفت: امنیت ترکیه و عراق از یکدیگر جدا نیست و بخشی از امنیت منطقه به شمار می‌آید. تنش در روابط میان عراق و ترکیه در خصوص حق‌آبه به نفع هیچ‌کس نیست.

وی افزود: منطقه به شدت به عوامل ثبات نیازمند است. ما به هیچ قدرتی اجازه استفاده از خاک عراق برای حمله به کشورهای همسایه را نمی‌دهیم و به این موضوع پایبند هستیم.

السودانی ادامه داد: منطقه دوره حساس و خطرناکی را به دلیل تجاوز اسراییل به غزه پشت سر می‌گذارد. اهانت به مقدسات و کشتار ملت فلسطین از عوامل تداوم درگیری در منطقه است. ما خواهان آتش‌بس در غزه و ورود کمک‌ها به این باریکه هستیم.

اردوغان نیز در این نشست خبری گفت: عراق کشورهمسایه ماست و پیوندهایی تاریخی و فرهنگی ما و این کشور را به هم مرتبط کرده است. ما قصد داریم این روابط را به گونه‌ای محکم کنیم که حقوق همسایه ما را تضمین کند.

وی تاکید کرد: ما بر تشکیل کمیته‌های مشترک در زمینه امنیت، مبارزه با تروریسم، حمل و نقل، محیطزیست، آب، بهداشت و آموزش توافق کردیم. توافق‌نامه‌هایی که امروز با عراق امضا کردیم نقطه عطفی در روابط میان دو کشور خواهد بود. ما اقدامات ممکن مشترک در خصوص حزب کارگران کردستان را مورد بررسی قرار دادیم.

اردوغان ادامه داد: تحول‌ها میان اسراییل و ایران خطر گسترش جنگ را افزایش می‌دهد و نگاه‌ها را از رخ‌دادهای غزه دور می‌کند. برپایی کشور فلسطین کلید صلح در خاورمیانه است. ما بیش‌ترین تلاش را برای توقف جنایت‌ها در غزه به خرج خواهیم داد.

کد خبر 6085781

دیگر خبرها

  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • در نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان چه گذشت؟
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند