Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن می‌گوید تیمش می‌تواند در مقابل برنده بازی ایران و چین، در کنار ارائه یک بازی جنگجویانه، عملکرد روبه‌رشدی از خود به نمایش بگذارد. ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هاجیمه موریاسو که شاگردانش عصر امروز (پنجشنبه) در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 با نتیجه یک بر صفر ویتنام را از پیش رو برداشتند و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند، پس از این بازی گفت: می‌دانستم که ویتنام تیمی است که می‌تواند سرسختانه و صبورانه بجنگد و واقعاً بازی سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما بدون ترس و با تمرکز بالا در این بازی جنگیدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن ادامه داد: ما خودمان را به خوبی برای این بازی آماده کرده‌ بودیم و به نظرم می‌توانیم در بازی بعدی نیز در کنار ارائه یک بازی جنگجویانه، عملکرد رو به رشدی از خود به نمایش بگذاریم.

جام ملت‌های آسیا| صعود ژاپن به نیمه‌نهایی با تداوم بردهای اقتصادی/ سامورایی‌ها در انتظار برنده دیدار ایران - چین

وی در پایان خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم که بازی‌های رسمی کاملاً با بازی‌های دوستانه متفاوت است. بار دیگر این را تکرار می‌کنم که ما در  هر بازی تنها به فکر پیروزی در آن بازی هستیم و به فراتر از آن فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

R1015161/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط جام ملت‌های آسیا تیم ملی فوتبال ژاپن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ژاپن جام ملت های آسیا تیم ملی فوتبال ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!

مدافع تیم ملی فوتبال ایران با جریمه‌ای دو هزار دلاری مواجه شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، شجاع خلیل‌زاده که در دقیقه 1+90 دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 روی اکرم عفیف مرتکب خطا شد و از داور کویتی مسابقه کارت قرمز گرفت، دیدار رفت با ترکمنستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 را از دست داد.

براساس اعلام کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) خلیل‌زاده به دلیل این خطا باید دو هزار دلار جریمه نقدی را طی 30 روز پس از تاریخ ابلاغ، به حساب AFC واریز کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اخطار داده است در صورت تکرار تخلف مشابه، مدافع تیم ملی ایران با مجازات شدیدتری روبه‌رو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • ضرر ۱۲۰میلیونی اکرم عفیف روی دست شجاع!
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • جریمه ۲ هزار دلاری شجاع خلیل‌زاده
  • صعود 6 تیم به دور بعدی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا + عکس
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • بازیکن مشهور فوتبال و پرورش سوسک