Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، در این نمایشگاه آثاری از هنرجویان جهاد دانشگاهی مشهد، که زیرنظر استاد حمیدرضا گیلانی‌فر دوره عکاسی را گذرانده‌اند، در معرض دید بازدید‌کنندگان قرار خواهد گرفت.   انتخاب آثار موجود در این نمایشگاه عکس را حمیدرضا گیلانی فر٬ فرامرز عامل بردبار٬ امین ابراهیمی٬ شادی آفرین آرش٬ زهرا صبوری بر عهده داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مریم ابراهیمی، فاطمه امیدی، فرشته ایلخانی، عطیه برومند، زهره بندار، سارا بندار، آناهیتا بهاروند، میترا توکلی، صمیم جلالی، رضوان جهانگیر، وصال حسینایی، پرستو خادمی، مریم داوودی، محبوبه درکی، فائزه رمضان زاده، سهیلا رمضانی، نفیسه ساده، مریم سعادتمند، مهسا سلیمی، زلفا شهیدی، سیما شیرزاد، زینب صادقی پور، زهرا صبوری، نفیسه صنعتکار، مریم عدالتیان، فاطمه غلامی، محدثه فاطمی، مریم فاطمیان، آیدا فردوسی، فاطمه فولادی، زهرا قریب، بهاره کارآموز، سعیده کریمی رستگار، حانیه مه‌پیکر، ملیحه مهماندوست، فاطمه نعمت‌پور از عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه هستند.

بازدید از این نمایشگاه تا ۱۱ بهمن ۹۷ صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ ادامه دارد.   انتهای پیام//ج.ر   افتتاح نمایشگاه «گاهی نگاهی» در نگارخانه فردوسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه عکس عکاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نویزآف» در گالری بام

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ امیرعباسی گفت: «نویزآف» سومین نمایشگاه انفرادی من است.  در این مجموعه متأثر از سانسور احساسات و عواطفی که درهر دوره‌ای شاهد آن هستیم و در زمان خودش دیده و شنیده نمی‌شوند به سراغ نوار‌های کاست رفتم.

وی افزود: نوار کاست که امروزه تبدیل به یکی از آیکون‌های پاپ شده است ما را به دنیای نوستالژی فرامی‌خواند. نوار‌هایی که شاید در زمان خودشان شنیده نشده‌اند یا شکسته شده‌اند. این مجموعه شامل هفت نقاشی و پنج میکس مدیا است.

عباسی با بیان این مطلب که هنرمند جست وجوگری است؛ گفت: هنگام خلق مجموعه جدیدم احساس کردم، شیوه اکسپرسیو بهتر جواب می‌دهد، از این رو با مجموعه جدید تغییر سبک دادم.

عباسی در استیمنت این نمایشگاه عنوان کرده است؛  «نویز آف گذشته هر انسان  نقش برجسته‌ای در احوال امروزش دارد. آنچه در گذشته رخ می‌دهد، در حال حاضر، شامل تغییرات و برساخت‌هایی می‌شود که توالی زمان، فرهنگ و سیاست بر آن تحمیل کرده است. اشیا نیز در برساخت زبان وفرهنگ دگرگون می‌شوند و این دگرگونی در مقابل دیدگان ما مسیری متضاد را طی می‌کند. اگر چه گاهی این سلب واقعیت یا تحریف در شکل نوستالژیک آنها تاثیری نمی‌گذارند، اما قابل توجه است.

در مجموعه پیش رو، نوار‌ها استعاره‌ای از بر ساخت زبانی و فرهنگی جوامعی نظیر ما هستند. این وارانه سازی، امروز از آن جهت برجسته شده است که نمود آن در زندگی ما، شکلی طنز گونه و قابل تامل پیدا کرده است. چیزی که در گذشته، گاهی با سانسور همراه بوده است و امروز طی فرآیندی فرهنگی، در دایره ایدئولوژیک نهاد حاکم قرار ندارند. چیزی دگرگون و فراموش شده، که ماهیت واقعی از آن سلب شده تا نوعی معنا سازی وارانه اتفاق بیافتد. اما امروز در مسیری متفاوت، اما بی اثر و تنها نوستالژیک در ذهن ما نقش بسته است.»
 
امیرعباسی متولد ۱۳۷۶ در تهران است، تاکنون آثارش را در سه نمایشگاه انفرادی و چندین نمایشگاه گروهی در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته است. در دو نمایشگاه نخستش، «اوتاکو» و «۵۲ هرتز» شخصیت‌های انیمیشنی را به جهان آثارش فرا خوانده بود.
 
نمایشگاه نویزآف تا ۱۱ اردیبهشت در گالری بام  واقع در خیابان مطهری، خیابان قائم مقام، میدان شعاع، خیابان خدری، پلاک ۲، زنگ ۲
میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • «نویزآف» در گالری بام
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان