Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:47:15 GMT

شکارچی پلنگ در رودبار دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۱۴۷۸

شکارچی پلنگ در رودبار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان سرهنگ حمیدرضا فیضی گفت: مردی ۴۲ ساله اهل روستای گلدیان رودبار که ۲ سال پیش یک قلاده پلنگ را با تفنگ شکاری کشته بود دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ فیضی افزود: شکارچی متخلف که بعد از شکار با لاشه پلنگ عکس گرفته و در شبکه های مجازی منتشر کرده بود،  شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودبار تلاش می کنند ۲ شکارچی متخلف دیگر را شناسایی و دستگیر کنند.

پلنگ جزو گونه‌های جانوری در خطر انقراض است.

کد خبر 4522696

منبع: مهر

کلیدواژه: پلنگ شهرستان رودبار نیروی انتظامی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • متخلف شکار غیر مجاز در مهرستان دستگیر شد
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • دستگیری ۲ شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس