Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  بازوند استاندار کرمانشاه اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های مختلف باید از تمام توان خود برای تسهیلگری در مسیر اشتغال استفاده کنند.  
 
وی افزود:برخی مدیر‌ان ما برای کوچکترین کار‌ها از  وزیر و معاون وزیر کسب تکلیف می‌کنند در حالیکه هنر مدیریت پیدا کردن راهکار برای حل مشکلات و پذیرش دشواری‌های کار مدیریتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود:صنعت چاقو سازی زنجان تبدیل به یک محور برای رونق اقتصادی برای اشتغال شده است، ولی چاقو سازی کرند با وجود همه‌ی پتانسیل‌ها به دلیل برخی سنگ اندازی‌ها نتوانسته به یک پویایی حداقلی برسد.
 
بازوند گفت:به صنعتگرانی که در شهرک مشاغل جدید کرند مستقر شوند از محل اعتبارات زلزله وام ۴ درصد پرداخت می‌شود تا این مجموعه هرچه سریعتر رونق بگیرد.  
 
وی گفت:در جاده چالوس و هراز در دو متری جاده صد‌ها رستوران و مراکز خدماتی ایجاد کرده اند، ولی در پاوه با شرایط کوهستانی به کارآفرین گفته اند باید ۱۵۰ متر عقب نشینی داشته باشی تا به شما مجوز بدهیم. اینگونه رویکرد‌ها پذیرفتنی نیست.
 
وی گفت:دستگاه‌های نظارتی تفاوت میان مدیر دلسوز و کارآفرین را با افراد متخلف به راحتی تشخیص می‌دهند.
 
بازوند بیان کرد:کرند در مسیر راه کربلا قرار گرفته و یک شهر مهم گردشگری  محسوب می‌شود و تلاش می‌کنیم مشکلات حوزه شهری آن را حل کنیم.

انتهای پیام/ز


چاقو سازی کرند به یک پویایی حداقلی  نرسیده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ جشنواره یک روزه کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین» با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز مقطع دوره اول در خانه رشد صهبا برگزار شد.

ناظمی موسس این مجتمع آموزشی با بیان اینکه دانش آموزان باید در مسیر رشد بگیرند گفت: باید در ۱۲ سال تحصیلی دانش آموزان برای زندگی آینده خود مهارت‌های مختلف را آموزش ببینند.

وی افزود: افزایش روحیه خلاقیت و نوآوری، عزت نفس، اعتماد به نفس، حل مسئله، قدرت تفکر، مسئولیت پذیری و تعهد از مهم‌ترین آموزش‌هایی ست که به دانش آموزان داده می‌شود.

در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳این سومین نمایشگاه با موضوع کارآفرینی در خانه‌ی رشد صهباست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران معرفی می‌شود
  • دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور | دستگیری مجرمانی که سکه طلا می‌خواستند | قرار گذاشتن با متقلبان کنکور در جاده
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • برپایی بازارچه توانمندی بانوان کارآفرین در آستارا
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد