Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - تیم فوتبال چلسی با برتری در ضربات پنالتی دیدار مقابل تاتنهام رقیب منچسترسیتی در فینال جام اتحادیه انگلیس شد. ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال چلسی با برتری در ضربات پنالتی بازی دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس در خانه خودش مقابل تاتنهام  به بازی نهایی این رقابت‌ها راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی ورزشگاه استفوردبریج، چلسی برای جبران شکست یک بر صفر بازی رفت در  نیمه اول با دو گل کانته در دقیقه 27 و ازار در دقیقه 38 پیروز به رختکن رفت، اما یورنته در دقیقه 50 تک گل تاتنهام را به ثمر رساند و از آنجایی که قانون گل زده در خانه حریف در وقت‌های قانونی دور نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس وجود ندارد، بازی با تساوی مجموع 2 - 2، طبق قانون مستقیماً در ضربات پنالتی ادامه یافت که در این مرحله چلسی با برتری 4 بر 2 رقیب منچسترسیتی در فینال شد.

اریکسن و لاملا ضربات تاتنهام را به گل تبدیل کردند و دایر و مورا ضربه‌‌های‌شان را از دست داد. هر چهار ضربه  چلسی هم توسط ویلیان، اسپلیکوئتا، جورجینیو و لوئیس به گل تبدیل شد.

فوتبال جهان| ترکیب اصلی تاتنهام و چلسی اعلام شدفوتبال جهان| چلسی - تاتنهام؛ جنگ تمام عیار پایتخت برای معرفی فینالیست

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۲۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای امشب فوتبال جهان، دو رقیب دیرینه، یعنی ریورپلاته و بوکاجونیورز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه مقابل همدیگر قرار گرفتند و در بازی‌‌ای پرگل بوکا توانست با ۳ گل از سد حریفش بگذرد.

گل اول بازی را میگل بورخا در دقیقه ۱۰ به ثمر رساند. روی یک ضدحمله سریع، با پاس کلودیو اچوری، مهاجم کلمبیایی توانست دروازه بوکا را باز کند.

برتری ریورپلاته تا لحظات پایانی نیمه اول ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱+۴۵ میگل مرنتیل با شوتی از نزدیکی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد.

در دقیقه ۶۲ نیمه دوم ادینسون کاوانی کامبک بوکا را تکمیل کرد. روی اشتباه مدافعان حریف، توپ به کوین زنون رسید و با سانتر او،‌ کاوانی با ضربه سر دروازه حریف را فرو ریخت.

پنج دقیقه بعد هم مرنتیل روی ریباند شوتی که دروازه‌بان دفع کرده بود، گل سوم را وارد دروازه ریورپلاته کرد تا بازی ۳-۱ شود.

این نتیجه تا لحظات پایانی ادامه داشت و در وقت‌های اضافه پائولو دیاز یکی از گل‌ها را جبران کرد اما این کافی نبود و بوکا جونیورز با پیروزی ۳-۲ برابر ریورپلاته به مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه آرژانتین رسید.

دیگر خبرها

  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • اندی کول و جان تری به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • شب داغ فوتبال آرژانتین: کامبک بوکا و حذف ریور
  • ضربات پنالتی آخر بازی منچستریونایتد ۳ (۴-۲) ۳ کاونتری (جام حذفی انگلیس - 2023/24)
  • ضربه ضعیف کاسمیرو در ضربات پنالتی بازی کاونتری و منچستریونایتد / فیلم
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی؛ نیمه نهایی جام حذفی انگلیس + ویدئو
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد