Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:47:18 GMT

ساری: شور و انگیزه به چلسی بازگشت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۲۷۱۰

ساری: شور و انگیزه به چلسی بازگشت

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی، که تیمش در ضربات پنالتی بر تاتنهام پیروز شد تا او به اولین فینال بزرگ دوران مربی‌گری خود برسد، می‌گوید این پیروزی به بازیکنان چلسی شور بیشتری خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو ساری در چلسی با اینکه در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس، مقابل تاتنهام شکست خورده بودند، در بازی برگشت که دیروز در ورزشگاه خانگی‌شان برگزار شد نتیجه را به تساوی کشاندند و در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند تا به فینال راه یافته و برای فتح جام به مصاف منچسترسیتی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درحالیکه ساری بعد از شکست بازیکنانش در مقابل آرسنال از آنها به دلیل نداشتن انگیزه کافی انتقاد کرده بود، بازیکنان چلسی در این بازی نشان دادند که تیمی پرشور هستند و می‌توانند با شور و انگیزه بالا بازی کنند.

 

ساری که از نمایش بازیکنانش مقابل تاتنهام کاملا راضی به نظر می‌رسید بعد از بازی گفت:" ما در سه چهار بازی قبلی مشکلاتی داشتیم. یکی از این مشکلات، انگیزه بود. مشکل دیگر ما این بود که بازیکنان چلسی در زمین از فوتبال بازی کردن لذت نمی‌بردند. اما حالا با این نمایش و نتیجه‌ای که بدست آمد، ما دوباره می‌توانیم به شور و شوقی که از دست داده بودیم، دست پیدا کنیم".

 

ساری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" بازی کردن با شور و شوق، اهمیت بسیار زیادی دارد. بازیکنان من امشب نسبت به این مشکل واکنش خیلی خوبی نشان دادند ولی از این به بعد باید در تمام بازی‌هایمان تداوم و پیوستگی داشته باشیم و همیشه با انگیزه بالا به میدان برویم. ما امروز با ذهنیت متفاوتی بازی کردیم. با انگیزه‌ای متفاوت. با عزم و اراده‌ای متفاوت".

 

 

چلسی مائوریسیو ساری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۲۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست

واکنش خبرنگاران فوتبال انگلیس به بازی آرسنال و چلسی  را مرور می‌کنیم.

طرفداری | آرسنال در دربی شمال غرب لندن با تحقیر 5-0 چلسی در ورزشگاه امارات، به صدرنشینی موقتش در لیگ برتر ادامه داد

آرسنال پس از دو شکست ناامیدکننده مقابل استون ویلا و بایرن مونیخ، با کسب 6 امتیاز حساس دیدار با وولورهمپتون و چلسی اکنون به ادامه کورس قهرمانی امیدوار شده است. توپچی‌ها در ادامه نمایش‌های درخشان خود، رقیب همشهری‌شان را در امارات گلباران کردند تا هفته کابوس‌وار مائوریسیو پوچتینو تکمیل شود. در حالی که آرتتا پس از بازی با سرمربی آرژانتینی ابراز همدردی کرده بود، پوچتینو از ریسک مدیران چلسی برای ساخت تیمی جوان سخن گفت. کنون به سراغ واکنش‌های جالب، فنی و آماری ژورنالیست‌های مطرح فوتبال انگلیس در مورد دیدار آرسنال و چلسی می‌رویم:

رایان تیلور از میرر:

بی‌کفایتی دیگری از VAR بود. نیکولاس جکسون باید اخراج می‌شد. خطای وحشتناکی بود. سایمون هوپر حداقل باید برای بازبینی خوانده می‌شد. گیج‌کننده است. 

خطای جکسون روی پای تومیاسو الکس هاول از بی‌بی‌سی:

هفته بدی برای چلسی بود اما می‌تواند بدتر هم شود. آن‌ها به مصاف استون ویلا و تاتنهام می‌روند.   

جوردن کمپل از اتلتیک:

بیستمین گل لیاندرو تروسار با پای چپ بود. او 14 گل هم با پای راست به ثمر رسانده است. بهترین تمام‌کننده دو پای فعلی در بین بازیکنان فعلی لیگ برتر.  

اندی تیلور از اتلتیک:

کایسدو در اولین بازی‌اش در لیگ برتر با کوکوریا و تروسار زمانی که برایتون مقابل آرسنال به برتری 2-1 دست یافت، هم‌تیمی بود. آرسنال مشخصا انتقال بهتری را انجام داد. 27 میلیون پوند برای تروسار در حالی که چلسی 178 میلیون پوند برای کایسدو + کوکوریا پرداخت می‌کند. انتقال‌هایی که از برایتون به چلسی صورت گرفت: گراهام پاتر، بیلی رید، بورن هامبرگ، بن رابرتس، کایل مک‌کارلی، پل وینستنلی، مارک کوکوریا، مویسس کایسدو، رابرت سانچز و سم جول. 

کابوس‌های گرانقیمت   کارل آنکا از اتلتیک:

کای؟ برادر؟ اون دیگه چی بود! دو گل، سکوتی در شادی گل نبود! همینه که هست! بسیار خوب بود! تروسار وقتی علاقه انه هتوی رو شنید، تصمیم گرفت خیلی زود گلزنی کند. 

خوشحالی ان هتوی، بازیگر آمریکایی از گل تروسار مقابل وولورهمپتون  

 

سایمون جانسون از اتلتیک:

اگر به اندازه یک کاغذ مرطوب مقاومت نشون بدید، هیچ‌کس متعجب نخواهد شد. عاجزانه به دنبال یک نکته مثبت از چلسی هستم. حداقل کایسدو و جکسون دهمین کارت زرد فصل‌شان را نگرفتند تا در دو بازی آینده در دسترس باشند! (حدس می‌زنم در رپلای چیز دیگری خواهید گفت)

ژولین لارنس از ESPN:

چلسی در نیمه دوم فاجعه بود. همون تیمی شد که ما در طول فصل می‌شناختیم! 

 کریس ویتلی از فوتبال لندن:

بنر هوادار چلسی در ورزشگاه امارات:

من لباستون رو نمی‌خوام. ازتون می‌خوام که برای ما بجنگید.  جیمز اولی از ESPN:

چلسی در دوره‌ای قرار گرفته که عملکرد تیم منجر به اخراج سرمربی می‌شود. تفاضل گل آرسنال حالا به ترتیب 13 و 12 گل بهتر از لیورپول و منچسترسیتی است. 

جان کراس از میرر:

کنفرانس‌های مطبوعاتی زیادی از سرمربیان را دیده و شنیده‌ام. به ندرت دیده بودم یک سرمربی بگوید تیمش تسلیم شده است. حرف عجیبی بود. 

مائوریسیو پوچتینو از پرچم سفید بازیکنانش گفته بود آرت د روش از اتلتیک:

خطاب به مارتین اودگارد: 

عکسی از سریال سوپرانوز  آدام کرفتون از اتلتیک (توییت بازنشر از سال 2023): 

هر بار که به ترکیب چلسی نگاه می‌کنم، به نظر می‌رسد آن‌ها به یک 500 میلیون پوند دیگر نیاز دارند.

لیام تومی از اتلتیک:

کای هاورتس 6.7% از گل‌های لیگ برتری‌اش را مقابل چلسی به ثمر رسانده است.  

کای هاورتس مقابل تیم سابقش بریس کرد جیکوب اشتینبرگ از گاردین:

مشکلات چلسی فراتر از مائوریسیو پوچتینو است. نمی‌گویم کار او خوب بوده است، اما این اسکواد بی‌تجربه کار او نیست.  

مت لاو از تلگراف در پاسخ به توییت همسر تیاگو سیلوا:

 هر چیزی در چلسی، داخل و خارج از زمین، فریاد «خودخواهی» است. هیچ تیم یا فرهنگی وجود ندارد. هرکس به فکر خودش است. انجمن کسانی که به دنبال بقای خودشان هستند. 

جو تامیلسون از اسکای:

مارتین اودگارد شعبده‌باز قهاری است. آرسنال چه فوتبالیست فوق‌العاده‌ای دارد ... ????‍♂️

مارتین اودگارد مقابل چلسی  

 

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • ان هتوی به آرسنال کمک کرد، چلسی در حد کاغذ خیس هم مقاوم نیست
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد