Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:24:30 GMT

چرا تلویزیون چین چهره بعضی ها را سانسور می کند؟

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۳۰۹۵

چرا تلویزیون چین چهره بعضی ها را سانسور می کند؟

ظاهرا مقامات چینی دوست ندارند مردم چنین صحنه‌هایی ببینند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، گوشواره انداختن مردان در چین امری نکوهیده بوده و به دلیل زیاد شدن این موضوع، تلویزیون چین چاره‌ای جز سانسور کردن و محو کردن گوش مهمانان شبکه های تلویزیونی پیدا نکرده است. ظاهرا مقامات چینی دوست ندارند مردم چنین صحنه‌هایی ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از آخرین نمونه های این سانسور مربوط به یک برنامه استعدادیابی برای بازی در فیلم های سینمایی بود که تصویر کسانی که گوشواره داشتند به صورت دیجیتالی پوشانده می شد. این برنامه که من بازیگر هستم نام دارد در کشور چین طرفداران بسیاری دارد.

 

سال گذشته دولت چین به تلویزیون رسمی این کشور دستور داده بود تصاویر کسانی که از خالکوبی استفاده می کنند را سانسور کند. در تلویزیون چین تصاویر مربوط به گروههای موسیقی نیز همچنان سانسور می شود.

 

گریس لانگ استاد دانشگاه ارتباطات و روزنامه نگاری هنگ کنگ می گوید این اقدامات دولت چین برای جلوگیری از ورود فرهنگ غربی به کشور چین است. وی اعتقاد دارد دولت چین با این کارها درصدد حفظ فرهنگ و سنت های قدیمی کشور چین است.

 

بر اساس این گزارش تکنولوژی های سانسور در تلویزیون چین یکی از پیشرفته ترین نمونه های خود در کره زمین محسوب می شود. تلویزیون چین با استفاده از این تکنولوژی تصاویر را محو می کند.

 

منبع: سی ان ان

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع حضرت زهرا س نمایشگاه کتاب خبرگزاری شبستان سانسور ایران و چین چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۳۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین زندان اطلاعاتی

نشریه اینترنتی اینتر سپت مستقر در آمریکا پس از آغاز جنگ در غزه نوشت در ارتش رژیم صهیونیستی یگان نظامی سانسور وجود دارد که براساس ۸ ماده تمامی محتواهای تولید شده در سرزمین های اشغالی را سانسور میکند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074052 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • (عکس) سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنر‌های شهرداری تهران
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • محمد خوش‌چهره: «اقتصاد» میدان شلغم‌فروشان شده است!
  • اسم سحر قریشی در روزنامه صداوسیما سانسور شد
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور