Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نبیان رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در نشستی که در باره چالش‌ها و مشکلات  مسکن مهر با قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) در امور تامین مسکن و نمایندگان شرکت عمران شهرهای جدید داشت، با تاکید بر اینکه اتمام پروژه‌های مسکن مهر مهمترین اولویت دولت دوازدهم در حوزه راه و شهرسازی است، گفت: در این نشست مشترک، مشکلات و چالش‌های پروژه‌های مسکن مهر و انتقال واحدهای فاقد متقاضی به کمیته امداد امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار گرفت و این کمیته موظف شد، لیست پروژه‌های مورد نظر خود را از میان واحدهای فاقد متقاضی در استان‌های کشور به وزارت راه و شهرسازی اعلام کند تا پس از آن بتوانیم قیمت هر پروژه را برای آنها تعیین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه واگذاری واحدهای مسکن مهر و حل مشکلات  واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی جز اولویت‌هاست، گفت: پروژه‌های فاقد متقاضی مسکن مهر  مبتلا به چالش‌هایی هستند که برخی از آنها در سطح ملی و برخی از  این چالش‌ها استانی هستند. 

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن ادامه داد: مقرر شده است چالش‌های ملی این پروژه‌ها در روزهای آتی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی برطرف شود و پس از آن، در جلسات با مدیران استانها به رفع سایر مشکلات این پروژه‌ها بپردازند. 

نبیان اضافه کرد: توافق با کمیته امداد امام خمینی(ره) در واگذاری این واحدها به مددجویان ما را خوش‌بین می‌کند و سازمان ملی زمین و مسکن با این توافق می‌تواند گامی در رفع مشکل مسکن مهر خانوارهای کمتر برخوردار بردارد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی